Mobitel, ilustracija
Mobitel, ilustracija Foto: PA Images/Pixsell

Zbog poteškoća s telefonskim linijama građani nisu uspijevali dobiti telefonom hitne službe. U Novigradu Podravskom bezuspješno su pokušavali dozvati hitnu pomoć zbog starije žene koja je slomila kuk.


Korisnici koji koriste usluge fiksne i mobilne telefonije Hrvatskog telekoma tijekom dana imaju problema s uspostavljanjem glasovnih poziva. I dok neki korisnici mogu koristiti ostale usluge poput interneta i IPTV-a, drugi javljaju da ni to ne radi.

Sa slomljenim kukom ležala na podu sat i pol

U Novigradu Podravskom kod Koprivnice starija žena je pala i slomila kuk. Oko nje su se okupili susjedi, njih nekoliko i, ma koliko se trudili, nisu uspijevali dobiti hitnu pomoć.

"Zovemo sve moguće brojeve, ništa ne možemo dobiti. Osjećali smo se potpuno bespomoćno", ispričala je jedna od susjeda unesrećene žene za DNEVNIK.hr.

"Susjeda leži u bolovima, zapomaže, nagluha je, ne razumije zašto ne dolazi hitna. Zvali smo i vatrogasce, hitnu, 112, bolnicu u Koprivnici. Na centrali u koprivničkoj bolnici su nam rekli da to nije u njihovoj nadležnosti i da zovemo Zavod za hitnu medicinu, 194 ili 112", dodaje.

"To je bilo prestrašno. Sat i pol je trebalo hitnoj da dođe. Do tada je susjeda u bolovima bila na hladnim pločicama na podu. Nismo ju smjeli micati pa smo pod nju podvukli plahtu i deku. Ja sam na drugom operateru, mogla sam dobiti samo brojeve koji imaju isti pozivni broj", objašnjava susjeda unesrećene žene.

Navodi da ju plaši sama pomisao da možda nisu jedini koji su pozivali hitnu i nisu je mogli dobiti u Hrvatskoj.

"Ja sam bila izgubljena, svi smo bili u šoku. Što napraviti da se ovakvo što ne ponovi? Dobili smo ambulantu u Glogovcu, oni su vrlo blizu nama, ali nam nisu mogli pomoći. Kasnije su nazvali i provjerili jesmo se snašli", ispričala je.

Na kraju su preko privatnih kontakata došli do broja liječnice koju su kontaktirali na viber i molili da im pomogne što je ona i učinila.

Facebook stranica zatrpana komentarima

Facebook stranica HT-a zatrpana je komentarima nezadovoljnih korisnika, oko 15 sati bilo ih je više od tisuću.

"Ovo nisu male poteškoće već ozbiljni problemi. Tko će nam nadoknaditi što cijelo jutro ne možemo poslovno komunicirati. Mislim da ćete se složiti da whatsapp nije primjeren za takav vid komunikacije. Propustila sam puno razgovora, nisam mogla ući na uredski parking koji se otvara telefonskim pozivom itd. Čitam da ne rade niti brojevi hitne pomoći, a ni 112. To je stvarno previše i jako opasno!", jedan je od komentara.

"Katastrofa, svi doma na HT-u, ne možemo uspostaviti nikakav poziv", "Kolega i ja radimo i jednostavno ovisimo o pozivima. Jako neugodno", "Pa ni internet brzine na fiksnim i mobilnim linijama vam isto trenutno nisu neka sreća. Štovise, jedva da rade, i to na mahove", "Pošto imam dva broja na svoje ime, želim umanjeni račun, jer sam danas zbog ovoga svega ostao bez par poslova. Na putu sam i nemam se kako dogovarati s ljudima. A što se tiče poziva preko aplikacija, signala isto nema baš, pa moram ljudima mimikom preko slika objašnjavati. Unaprijed zahvaljujem!", samo su neki od ljutitih komentara na stranici HT-a.

Eventualno umanjenje računa

Nakon odgovora iz HT-a da će korisnici o eventualnom umanjenju računa biti pravovremeno obaviješteni, uslijedio je komentar: "Kakvo umanjenje, idućih 24 mjeseca besplatna usluga s obzirom na posao koji ste mi ugrozili ponašanjem".

Bilo je i onih koji su zadovoljni današnjim 'mirom' na poslu. "Pa nije to tak ni loše... bar mi je mir na poslu", "I kod mene na poslu mir". "Ljudi, ne budite toliko oholi, dali su nam i još nam daju besplatnog interneta i to ponekad čak i flet. Kad je bilo samoizolacija su nam davali 'šakom i kapom'", napisao je jedan korisnik na Facebooku.