PR
PR Foto: PR

Dm potvrdio vodeću poziciju i ostvario 2,36 milijardi kuna prometa.


U četvrtak, 11. studenog, članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2020./2021. (Poslovna godina 2020./2021. = 1.10.2020. - 30.9.2021.) u kojoj je promet dosegnuo 2,36 milijardi kuna i time nadmašio prošlogodišnji za 4,47 %. Pozitivan razvoj poslovanja nastavljen je i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda u kojem je ostvaren rast od 19,18 %.

„U godini u kojoj smo obilježili 25. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj potvrdili smo lidersku poziciju na hrvatskom drogerijskom tržištu. Uložili smo 67,5 milijuna kuna u modernizaciju 14 prodavaonica, otvorenje 5 prodavaonica i 7 specijaliziranih odjela bezreceptnih medicinskih proizvoda te u širenje ponude i razvoj usluga u dm online shopu. Posebno nam je drago što se dm u rujnu ove godine vratio u Petrinju u sklopu modularnog poduzetničkog dijela Centra novog života u naselju Sajmište“, izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

U prvoj godini poslovanja, dm online shop svaki je mjesec posjetilo više od pola milijuna posjetitelja, a od rujna im je dostupna nova usluga ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonici dm-a po izboru. Među najprodavanijim proizvodima, kako u dm online shopu tako i u dm prodavaonicama, su proizvodi dm marke koja je u protekloj poslovnoj godini ostvarila 32,2 % udjela u ukupnom prometu dm-a.

Istraživanje Ipsosa (Ipsos, kolovoz/rujan 2021.; CATI N=500) potvrdilo je kako se dm u odnosu na druge trgovačke lance najviše ističe u brizi za djelatnike. Uz prosječnu neto plaću u prodavaonicama od 10.787,52 kuna, tijekom protekle poslovne godine dm je svojim djelatnicima omogućio sudjelovanje u 128 dana edukacija. Posebna pozornost posvećena je mentalnom zdravlju, o čemu su kolegice i kolege savjetovali i educirali Ambasadori zdravlja.

Dvadeset i pet godina nakon otvorenja prve prodavaonice, kupci u dm-u najčešće i najradije kupuju proizvode za osobnu njegu i higijenu, dekorativnu kozmetiku te proizvode za brigu o kućanstvu (Ipsos, kolovoz/rujan 2021.; CATI N=500). U osvrtu na 25 godina poslovanja, članovi Uprave istaknuli su da je dm u tom periodu u razvoj poslovanja investirao više od milijardu kuna, a sponzorstvima i donacijama u zajednicu uložio više od 62,5 milijuna kuna.

PR PR Foto: PR

„Proslavu 25. obljetnice zamišljali smo drukčije, no razoran potres koji je promijenio živote naših sugrađana potaknuo nas je da se usmjerimo prema onima kojima je naša pomoć najpotrebnija. U sklopu natječaja {ZAJEDNO} za Petrinju, Glinu i Sisak odabrali smo 32 projekta u čiju ćemo realizaciju uložiti više od 4 milijuna kuna. Tijekom protekle poslovne godine, zahvaljujući natječaju, uređeno je dječje igralište u Sisku te je obnovljena školska kuhinja Osnovne škole Mate Lovraka u Petrinji. Održane su edukativne predstave i radionice u vrtićima u Sisku, Glini, Hrvatskoj Kostajnici i Dubici te poduzetničke radionice u Glini. Uz to, u ponudi dm-a danas možete pronaći i proizvode Lavander, OPG-a Čorić iz Petrinje“, istaknula je Gordana Picek, prokuristica i voditeljica resora Nabave i marketinga u dm-u.

Danas dm posluje u 164 prodavaonice u 61 gradu, zapošljava 1.677 djelatnica i djelatnika te je prva i jedina drogerija u Hrvatskoj s online shopom. U poslovnoj godini 2021./2022., dm planira uložiti 73 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i dm online shopa.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju