Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Kreativno oglašavanje

Doznajte kako do 'X' i 'Mix' nagrade

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Ideja X, festival kreativnog oglašavanja, i ove godine donosi mnoštvo kreativnih ideja! Drugo izdanje festivala održat će se 11. i 12. svibnja u Umagu.

Ideja X i ove godine nam otkriva trikove najboljih marketinških umova. Oni doslovno znaju kako prodati pijesak u pustinji. Prate trendove, društvena zbivanja i na najkreativniji način natjeraju vas da kupite proizvod, a da toga niste ni svjesni. Festival kreativnog oglašavanja najbolje nagradi.

Pročitajte i ovo Ilegalna gradnja u Umagu Od kamp prikolica do vila s bazenima VIDEO: Velika akcija inspektorata: Kraj za ilegalne graditelje, imaju rok od 15 dana... Grad Umag o tihoj okupaciji Istre - 5 Problem "istarskih favela" Uzrujani Slovenci o optužbama da su okupirali hrvatsku obalu: "Mogu imati sve na svojoj zemlji, čak i raketu za Mars"

'Ovo bi zapravo trebalo dodatno pokazati da samo zapravo dobre ideje ili bolje ideje mogu davati bolji rezultat', kaže suorganizator Ideje X, Damir Ciglar. Festival je bogat panel raspravama, izložbom najkreativnijih radova, strukovnim radionicama, ali i predavanjima renomiranih svjetskih stručnjaka.

'Danas zapravo izdvajamo prva tri predavača od tridesetak koji će biti, i to ne samo iz svijeta nego iz regije', ističe direktorica festivala Mia Pećina. Najzvučniji su - Ana Anđelić, digitalni strateg sa zavidnom karijerom u Americi, Dave Trott, vlasnik nekoliko marketinških agencija, te Nate Elliot, jedan od pionira marketinške industrije.

Prošle godine na festival je prijavljeno 270 radova u klasičnom i online oglašavanju. 'Radovi će se moći prijavljivati od 1. ožujka do 1. svibnja', rekao je Jan Jilek, suorganizator Ideje X i predsjednik IAB-a. A mogu biti razni, od oglašavanje pića, hrane, turizma, medija, pa do cjelovitih reklamnih kampanja. Ideja X traži modernost, inovativnost i diže sve na višu razinu.

'Žiri na četiri razine procjenjuje svaki rad, strategija, realizacija , rezultati i kreativa', pojasnila je predsjednica žirija nagrade Mix Angela Buljan Šiber. 'Mi tražimo tu ideju koja je na neki način inspirativna, mora odražavati kontekst tržišta uži, širi, biti originalna, mora imati ono nešto', dodao je predsjednik žirija nagrade X, Nikola Žinić. A ono Nešto se najviše cijeni i primjećuje u ekonomski najtežim vremenima.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene