"Žive li tamo u Jaski neki supermeni koji su 150 puta bolji od naših betmena?", upitao je Bernardić na konferenciji za novinare ukazujući, uoči sjednice Gradske skupštine u četvrtak, na nova zaduženja u gradskom proračunu.
Pročitajte i ovo
Viša od prosjeka
Imate li vi ovoliko? Objavljena prosječna plaća u Zagrebu, u ovoj djelatnosti najviše se zarađuje
problemi u prometu
FOTO Tramvaj iskočio iz tračnica kod Glavnog kolodvora, oglasili se iz ZET-a
Također je naglasio da Plan gospodarenja otpadom u Zagrebu do 2015. u Skupštini još nije ni donesen, a već iz Gradske uprave stižu izmjene i dopune tog plana po kojima će se 50 milijuna kuna izdvojiti za vozila.
Bernardić je izrazio sumnju da je tu riječ samo o formalnom dokumentu koji se donosi kako bi se mogla početi graditi spalionica na mjestu određenom bez ikakve analize, jer u planu uopće nema rješenja kako povećati odvajanje otpada i tko će to financirati.
Upozorio je da Grad Zagreb, osim što nema plana gospodarenja otpadom, jedini nema ni sustava energetske obnove fasada i građani ne mogu energetski obnoviti svoje kuće iz programa financiranog kroz Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost jer se nisu uspjeli dogovoriti s ministarstvom. "Neka se dogovore, neka se zbroje i riješe problem jer građani ne smiju trpiti", poručio je Bernardić.
Političkim presedanom ocijenio je promjenu statuta Zagrebačkog kazališta mladih (ZKM) gdje se mijenjaju uvjeti i jedino se tom kazalištu omogućava da ravnatelj postane netko tko nije završio umjetničku akademiju ili fakultet humanističkog smjera.
"Ne želimo vjerovati da se to štima za nekog takvog. Pa neću valjda ja s PMF-om voditi kazalište ili netko tko je doktor ili je završio prometni fakultet?", pita se Bernardić.
Po njegovu mišljenju, estetika novoobnovljene Mesničke ulice nije upitna, ali jest sigurnost pješaka jer nema razgraničenja između kolnika i pločnika pa je pozvao gradsku upravu ili da postavi stupiće ili da privremeno obustavi promet. Dobili su, kaže, brojne upite zabrinutih građana koji traže razgraničenje kolnika i pločnika, tim više što je riječ o brdovitoj ulici pa postoji veća mogućnost 'proklizavanja' automobila.
Zamoljen da komentira najave gradonačelnika Milana Bandića o gradnji četiri podzemne garažu u centru Zagreba, Bernardić je rekao kako taj prijedlog još nije vidio te je dodao da promet u Zagrebu treba riješiti sveobuhvatno.
"Garaže same po sebi ne znače ništa. Grad treba sustavno prometno rješenje javnog tramvajskog i autobusnog prijevoza, biciklističke staze, sustav "park and ride", lakošinsku željeznicu. Želimo biti organizirana zemlja i grad", naglasio je.
Upozorio je i da su neke reklame još uvijek ostale na Trgu bana Jelačića iako je rok za njihovo uklanjanje bio 1. ožujka. "To je eklatantan primjer kako se donose odluke koje se ne provode", dodao je te pozvao Gradsku skupštinu da pošalje nadzor. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook