Obavijesti Video Pretražite Navigacija
POČINJE POTROŠAČKA GROZNICA

Crni petak u Hrvatskoj: Korona je promijenila i navike kupaca, doznajte što se sada najviše kupuje

Plakat za crni petak
Plakat za crni petak DNEVNIK.hr
Aktualno Galerija Kupovina putem interneta Kupovina putem interneta Foto: DNEVNIK.hr Trgovački centar, ilustracija Trgovački centar, ilustracija Foto: DNEVNIK.hr Plakat za crni petak Plakat za crni petak Foto: DNEVNIK.hr +0 Tomislava Ravlić Galerija 1/4 >>
Povodom Crnog petka trgovine će danas nuditi popuste i do 70%. Početak je to povećane potrošnje koja se nastavlja tijekom prosinca, a hrvatski građani u vrijeme ovih popusta iz godine u godinu kupuju sve više.

Prošle su godine tijekom četiri dana potrošili milijardu i 340 milijuna kuna. Zbog izbjegavanja mogućih gužvi u trgovinama, trgovci će popuste nuditi i za online kupovinu.

Pročitajte i ovo Rad trgovina i šoping-centara planirajte kupovinu Pogledajte koje su trgovine i šoping-centri otvoreni ove nedjelje Požar trgovine u Svetom Ivanu Zelini Dramatična večer u Zelini VIDEO Veliki požar u kineskom dućanu: Ozlijeđen vatrogasac, četvero ostalo zarobljeno u susjednom prostoru

Prema istraživanju Hrvatske udruge banaka, internetska kupovina se povećala za oko 15% u odnosu na ožujak, a 67% ispitanika reklo je da online kupuje češće nego u istom razdoblju prošle godine.

"Kako se navike kupaca mijenjaju kroz ovu krizu, tako se mijenjaju oni proizvodi koje najviše kupujemo. Sada u online kupovini najviše kupujemo odjeću i obuću, dekoracije za dom, namještaj, kućne potrepštine, a do sada su to bile usluge, dakle putovanja, ulaznice za kazalište i ostale manifestacije i slično“, kazala je Tomislava Ravlić iz odjela za trgovinu HGK.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene