Predsjednica SKOZ-a Suzana Artuković Vuksan rekla je da je štrajk uspješno okončan, a rezultirao je potpisom kolektivnog ugovora. Žao nam je što smo se za to morali izboriti štrajkom, međutim tako smo jedino uspjeli dobiti dostojanstvene uvjete rada kabinskog osoblja zrakoplova, kazala je Artuković Vuksan koja je zahvalila članstvu SKOZ-a i svima koji su im dali podršku.
Pročitajte i ovo
Gubitak do 800.000 eura dnevno
Croatia Airlines o najavljenom štrajku: "Utjecat će na gotovo 7000 putnika samo u prvom danu"
Štrajk u Croatia Airlinesu
Najava koja bi mogla izazvati kaos u srcu turističke sezone: "Bili smo primorani na ovaj korak"
Predsjednik Uprave Croatia Airlinesa Ivan Mišetić rekao je kako je Croatia Airlines zadovoljna postignutim dogovorom - prije svega kako bi se umanjile štete koje su nastale zbog štrajka, kako za tu zrakoplovnu kompaniju tako i za hrvatsko gospodarstvo u cijelosti, a posebno turizam.
>> Stjuardese i uprava Croatia Airlinesa još uvijek bez dogovora
Ispričao se i svim putnicima koji su zbog ovakvih okolnosti kasnili na svoja odredišta ili su imali otkazane letove te je istaknuo kako se normalizacija zrakoplovnog prometa očekuje od sutra. Mišetić je rekao da su pregovori dugo trajali jer postoje značajne otegotne okolnosti, gospodarske kriza, u 'našoj industriji, Europi, a posebice u Republici Hrvatskoj'. Izrazio je zahvalnost i predstavnicima hrvatske Vlade, ministru mora, prometa i infrastrukture Božidaru Kalmeti te ravnatelju Uprave zračnog prometa Juri Šariću, koji je, kako je rekao, svojom nazočnošću pospješio brzinu dogovora.
Zadovoljstvo sporazumom izrazio je i ravnatelj Uprave zračnog prometa Jure Šarić rekavši kako je najbitnije da će se promet normalizirati, a Croatia Airlines početi funkcionirati na normalan način, pogotovo u vrijeme turističke sezone. Na novinarski upit što je SKOZ postigao u odnosu na ono što je tražio, Artuković Vuksan je odgovorila kako su, s obzirom na situaciju u avio-kompanijama u svijetu i Hrvatskoj, postigli dovoljno da su zadovoljni s odnosom poslodavca prema dostojanstvu kabinskog osoblja. Uz to, dodala je, na zadovoljavajući način su riješene izmjene u rasporedu rada.
Croatia Airlines je u današnjem priopćenju izvijestila putnike da na internetskim stranicama (www.croatiaairlines.com) i dalje objavljuje listu planiranih letova, a korisnicima usluga su na raspolaganju, od 6 do 21 sat, besplatni telefoni 0800 7777 za pozive iz Hrvatske i telefon kontakt centra (+)3851 6676 555 na kojima se mogu dobiti detaljnije informacije o letovima i uvjetima putovanja. (Hina)