Profesor Prometnog fakulteta Ivan Dadić shvaća kako je država u teškoj financijskoj situaciji, no upozorava da privatnog koncesionara ne zanima razvoj već samo profit.
>> Autoceste idu u koncesiju na razdoblje od 30 do 50 godina
Stručnjaci s Ekonomskog fakulteta pak smatraju da je iznos od najviše 3 milijarde i 200 milijuna kuna koliko će Vlada dobiti za 50 godina koncesije, premali.
'Država će se za taj iznos zadužiti u godinu dana ili dvije godine, tako da smatram da bi dali nešto za 30 ili 50 godina u koncesiju apsolutno taj iznos ne može biti adekvatan. Osobno smatram da model koncesija, pogotovo za autoceste koje su već izgrađene nije adekvatan', rekao je Šimović.
Ovaj potez hrvatske Vlade i motive za njegovo povlačenje komentirao je i predsjednik Josipović - davanje autocesta u kocesiju ocijenio je nužnim. 'Očito je proračun prazan, očito postoji potreba da se vrate zaduženja koja su učinjena, je li to najbolji sporazum ili nije to ne mogu reći ne znam detalje, ali očito je riječ o potezu iz nužde', rekao je Josipović.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Neće biti mandatar
Nakon što je od njega odustao i SDP, što je preostalo Milanoviću? "Operacija nije uspjela, ali..."
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"
-
Iz minute u minutu
Predstavnici manjina prelomili: "Podržat ćemo ga za predsjednika Sabora"; bivša ministrica: "Velika koalicija HDZ-SDP za Hrvatsku bi bila najmanja šteta"