Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Turistička navala

Agroturizam napunio Istru u posezoni

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Pozitivan turistički trend u Istri nastavlja se i u posezoni. Gastro ponuda jedna je od glavnih značajki priljeva sve većeg broja gostiju izvan glavne sezone. Dokaz tomu dupkom su puna seoska domaćinstva. I danas se tražio obrok više.

Druženje, pjesma i odlična hrana dobitna su kombinacija. 'Baš smo iznenađeni, slučajno smo upali u ovo, to nam je asocijacija da možemo i mi nešto u našem kraju', kaže Leo s Krka. 'Ovo je jedna ideja na tragu popunjavanja sezone i njezinog produljenja. Odlično!', kaže Branka s Krka.

Pročitajte i ovo Aviolinije u Hrvatskoj Bolja povezanost je ključ Hrvatska spremna za rekordnu sezonu: Povezani s više od 500 destinacija Očekuje se dobra predsezona Za Uskrs se očekuje više od 100 tisuća dolazaka Očekuje se dobra predsezona: Broj rezervacija premašuje rekordnu 2019.

Seoska domaćinstva rade punom parom, gosti uživaju. 'Super je hrana, atmosfera, ljudi, sve je odlično, jako smo zadovoljni', kaže Sanja iz Zagreba.

>> Uspjeh dizajna na hrvatskom selu

Stotine posjetitelja tako odluči vikend provesti u Istri. Bogata gastro ponuda pokazala se kao jedan od važnih čimbenika u produljenju sezone. 'Uredno svaki vikend na našu sreću ljudi imamo uvijek puno, od 55 do 60 ljudi u oba termina, u 14 i u 16 sati, kaže djelatnica u agroturizmu Klaudija.

Mamac su domaći, po bakinim receptima, svježe pripremljeni obroci. 'Krumpir smo radili u bijelom luku, zelje smo pofrigali na češnjaku i maslinovom ulju i na bijelom ulju i ombolo smo pekli na roštilju', opisuje vlasnica agroturizma Stana.

Ne prestaju se tako nizati odlični turistički rezultati ni u posezoni. Posljednjih desetak godina u Istri su učinjeni veliki pomaci u percepciji destinacije. Ona više nije samo sunce i more. 'Kroz agroturizme se kreiraju turistički doživljaji za cijelu godinu, to je ustvari osnovni rezultat i osnovni razlog produženja i povećanja gostiju u pred i posezoni', kaže Boris Žgomba iz Hrvatskih putničkih agencija.

Već sad barata se terminom 'turistička godina' čiji značaj i rezultati rastu iz godine u godinu. 'Rezultati se vide, ali ono što je najbolje u svemu tome je da ima ogroman prostor za rast', dodaje Žgomba.

Upravo jačanje turističkih aktivnosti izvan glavne sezone prioritet je turizma u cijelosti. Istra je, čini se, pronašla svoj put do uspjeha.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene