Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Sva saznanja do kojih su o remontu MIG-ova u Ukrajini došli Vojno-obavještajna služba i Vojna policija predani su Državnom odvjetništvu te je sad sve u rukama DORH-a. No, što je s pilotima borbenih aviona, s obzirom na to da svaki let nosi i određenu dozu rizika? Ispred Ministarstva obrane javila se Ivana Pezo Moskaljov.


'Svaki let s obzirom na učestale kvarove nosi određenu dozu rizika, no u pravilu takav se let pilotima - ne dopušta. Naime, niti jedan pilot neće i ne smije ući u avion ako nema potvrdu da je avion ispravan.

Vezani članci Helikopter, ilustracija Trojici pilota prisjelo prevoženje trgovaca oružjem, otkriven je i manjak streljiva u skladištu: MORH ih izbacio iz sustava, a platit će i kaznu Slika nije dostupna Potpisan ugovor o remontu hrvatskih MiG-ova u Ukrajini

Znalo se naime, događati i da je bilo kvarova u zraku i nakon testiranja. Događalo se to na nevjerojatnih 13.000 metara kada je pilotima zakazao motor aviona i samo njihovom pribranošću izbjegnuta je veća tragedija. Upravo takav jedan MiG sada je prizemljen, no drugi problem je taj što naši piloti na avionima koje mi imamo ne lete dovoljno. Idealno bi bilo od 80 do čak 100 sati leta godišnje, no oni u zraku ne provedu niti polovicu tog vremena, a njihovi mlađi kolege još i manje.

Sada, kada je gotovo polovica flote prizemljena trpe najviše oni. Istraga koja je otvorena i za koju je upitno koliko će potrajati, srozava im se profesionalni standard'.