Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Ministar iznio brojke

15,5 milijuna kuna uloženo u online promidžbu Hrvatske

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
I Hrvatska se priklonila trendu 'last minute' rezervacija putovanja.

70 posto turista svoje odredište traži putem interneta, stoga ne čudi što je za ovu godinu izdvojeno dvostruko više sredstava za internet promidžbu, ukupno 15 i pol milijuna kuna. Ministar Bajs ne krije kako se nije štedjelo, a ne boji se ni priznati da smo zemlja koja najviše ulaže u online promidžbu.

Pročitajte i ovo Učenici u školskim klupama NIŠTA OD DUŽIH PRAZNIKA Jesenski praznici neće biti produženi, savjetnik ministra obrazovanja pojasnio hoće li škole preći na nastavu na daljinu Istraživanje kvalitete nastave za vrijeme pandemije - 5 Online generacija Kako je korona-nastava utjecala na učenike, nastavnike, ali i roditelje? Učenici iz Osijeka došli su do zanimljivih zaključaka

'Ugovori s Googleom, s internetskim providerima, Facebookom i drugim društvenim servisima, a sve u cilju da u trenutku kada gost odlučuje hoće li ići na godišnji odmor i kamo će ići, kada dođe na internet koji postaje glavno oruđe odluke kuda će se ići - vidi Hrvatsku', rekao je ministar turizma Damir Bajs.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene