Fascinantna priča

Međunarodni fenomen o posvojenim djevojkama u potrazi za obiteljima

Sedam sestara Sedam sestara

Lucinda Riley serijalom ''Sedam sestara'' postigla je nezapamćen uspjeh.

Lucinda Riley, nekadašnja filmska, kazališna i televizijska glumica rođena u Irskoj, s dvadeset četiri godine napisala je svoj prvi roman. Najprodavanija je autorica Sunday Timesa i New York Timesa s petnaest milijuna prodanih primjeraka diljem svijeta. Iako iza sebe ima nekoliko bestselera, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj, serijalom ''Sedam sestara'' postigla je nezapamćen uspjeh. Prva knjiga ove sage nosi isto ime, a njome započinjemo fascinantnu priču o izgubljenim obiteljskim korijenima i buđenju ljubavi.

Kada bismo popularnost serijala stavili u brojke, govorili bismo o milijunima prodanih primjeraka koji se približavaju broju 10 – a još nisu objavljena posljednja dva nastavka! Sedam sestara, prva knjiga, u nas je nedavno objavljena, a doznali smo da se za iduću godinu spremaju još minimalno dvije knjige. To znači da se možete prepustiti uživanju bez straha da ćete dugo čekati na nastavke.

Svaki roman prati jednu sestru i može se čitati zasebno, a svi se temelje na mitologiji o poznatome istoimenom zviježđu. Uz suvremene likove, serijal se odlikuje biografskim elementima zahvaljujući povijesnim likovima, čuvenim svjetskim odredištima i njihovoj kulturnoj prošlosti, a uključuje i misterij koji se provlači kroz sve naslove i koji će se razriješiti u zadnjoj knjizi.

Svaka priča započinje u prekrasnom dvorcu na obali Ženevskog jezera – domu u kojem su sestre odrasle – gdje se okupljaju pošto doznaju za smrt voljenog oca, povučenog milijardera koga su poznavale kao Pa Salta. Posvojio ih je iz različitih dijelova svijeta i svakoj ostavio omotnicu koja sadrži trag o njihovoj prošlosti, kao i armilarnu sferu s koordinatama koje otkrivaju mjesto na kojem ih je pronašao.

Prvi roman prati Maju, najstariju sestru, koju trag o podrijetlu odvodi do ruševne palače na drugom kraju svijeta – u Rio de Janeiro.

Lucinda Riley prvi je dio serijala utemeljila na fascinantnoj, istinitoj priči o izgradnji kipa Krista Iskupitelja i njegovoj vanjštini isklesanoj u Parizu – gradu ključnom za Majinu prošlost – čiji su kalupi potom brodom prevezeni u Rio de Janeiro i spojeni u ikonički spomenik na vrhu Corcovada.

Dok je boravila u Riju radi pomnog istraživanja priče, autorica je upoznala Bel Noronhe, praunuku brazilskog arhitekta koji je projektirao izgradnju Krista Iskupitelja. Bel joj je omogućila pristup vrlo vrijednim dokumentima i dnevnicima iz obiteljskog arhiva. U kolovozu 2014. godine u hotelu Copacabana Palace – gdje se zbiva dio radnje 1927. godine – održana je promocija knjige Sedam sestara, stoga ne čudi da je postala bestseler i u Brazilu.

Ovaj raskošan roman o povučenoj ljepotici koja mora ponovno naučiti voljeti svidjet će se svim ljubiteljima obiteljskih saga, ali i onima koji jednostavno samo vole čitati majstorski napisane priče.