Nesvakidašnji autorski projekt talentiranog umjetnika Karla Hubaka koji na sceni sjedinjuje suvremeni ples, klasičnu glazbu, techno i stand-up.

Galerija Anna Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema - 1 Anna Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema - 2 Anna Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema - 3 +0 Anna Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema - 4

U Zagrebačkom plesnom centru (Ilica 10) 18. veljače u 20 sati očekuje nas jedna sasvim posebna interpretacija poznatog klasika, Ane Karenjine. Riječ je o cross-genre kazališnoj predstavi za dvoje izvođača koja pred publikom nastaje kao plesna predstava, klavirski koncert i kvazi stand-up ispovijest, inspirirana velikim romanom Lava Tolstoja. Nakon posvećenog istraživanja slavne knjige, autor na nju daje svoj umjetnički odgovor – predstavu "Anna Karenjina: Hoću ljubav, a ljubavi nema".

Odgovarajući na ideje iz Tolstojevog romana autor kao pijanist u predstavi interpretira i odabranu glazbu Sergeja Rahmanjinova, a na njegov se nastup plesom i pokretom dijaloški referira koreografkinja-plesačica uz zvukove jazz ili techno-glazbe. Na svoj individualan suptilni način autor u predstavi kombinira dva ozbiljna žanra - suvremeni ples i klasični koncert, s jednim „lakim” i humorističnim žanrom kao što je stand-up, čime osim granica žanra širi i polje zainteresiranih gledatelja, odnosno slušatelja.

Kako solirati u paru? To je problem koji ova predstava rješava na formalnoj, kao i na sadržajnoj razini. Je li sloboda preduvjet ljubavi, ili je obrnuto? Možemo li učiti na tuđim greškama? Sirota Ana Karenjina nije se snašla, ali za nas ostale još uvijek ima nade... - poručuje autor.

Predstava se premijerno prikazuje u programu mladih autora "Koreospektar" Zagrebačkog plesnog centra 18. i 19. veljače, a prve reprize na programu su u ožujku.

Autor ove nesvakidašnje predstave je Karlo Hubak, glazbenik jednako tako nesvakidašnjeg, ali i vrlo impresivnog životopisa. Naime, on se za studiranje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je 2012. godine i diplomirao klavir, odlučuje bez prethodnog pohađanja glazbene škole. Njegovi interesi ne zaustavljaju se na tom postignuću, pa je tako 2018. diplomirao i dirigiranje na Ruskom državnom konzervatoriju u Sankt Peterburgu, gdje studira i kazališnu režiju, te debitira kao operni dirigent u Music Hall Teatru s operom Jevgenij Onjegin, P. I. Čajkovskoga, nakon čega godinu dana radi u operi zagrebačkog HNK. Upravo to iskustvo rada u kazališnoj instituciji dalo mu je odlučujući poticaj za realizaciju autorskog rada na nezavisnoj sceni. Kao pijanist redovito koncertira, a kao glazbeni voditelj dramskih predstava više puta je surađivao s brijunskim Teatrom Ulysses i kazalištem Gavella.

Karlu se na pozornici Zagrebačkog plesnog centra pridružuje virtuozna plesačica Tessa Ljubić koja je diplomirala na studiju suvremenog plesa pri Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Izvodi plesne predstave na festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu, a 2020. prvi put koreografira izvedbu u osječkom HNK, gdje je pet godina bila članicom baletnog ansambla. U prošloj sezoni nastupala je u nekoliko novih predstava i performansa, a ovo ljeto provest će u Veneciji kao izvođač u svakodnevnim performansima autora Tome Savića Gecana na izložbama Venecijanskog bijenala.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju