Proljetna vizija Anamarije Brkić pretočena je u opuštenu i elegantnu kolekciju nenametljivog, ali prepoznatljivog dizajna.


Za 2015. brend A'marie donosi cijeli niz iznimno nosivih modela s naglaskom na prozračnim haljinama i balonerima od MicroModala koje će žene obožavati nadolazeće sezone. Izbor boja ostaje u okviru bazičnih – bijela i crna te puderasta, nježno zelena i boja vanilije, a kao inspirativan motiv poslužio je najljepši simbol proljeća – cvijet. Dizajnerica ga u svojoj novoj kolekciji implementira na više načina te tako unosi dozu romantike u svoje kreacije.

Slavni Mario Testino snimio editorijal za kineski Vogue s Larom Stone u Dubrovniku

Vezani članci Visoka moda Visoka moda ili neslana šala? Haljine s modnih pista moguće je napraviti i doma, ali tko bi to uopće htio? Slika nije dostupna Anamarija Brkić za brend A'marie utjelovljuje ženstvenost i eleganciju

Svaki komad odjeće besprijekorno je osmišljen i izrađen od ugodnih ekoloških materijala, izdržljivima u smislu nošenja te lakima za održavanje. Pamučnom čipkom implementiranom u dnevne haljine od MicroModala ostvarena je zanimljiva igra romantike i opuštenosti dok se baloneri s lakoćom pretvaraju u večernje kreacije. Posebnost im daju rese, sada već zaštitni znak brenda A'marie, a u obliku 'statement' jakni pojavljuje se Alcantara te popularni 'scuba' materijal od kojeg su sačinjene i suknje. Kada se radi o detaljima, Anamarija Brkić nadovezuje se na svoju prethodnu kolekciju korištenjem rupičastih pamučnih materijala, volana na rubovima i transparentnosti, no donosi i neke nove poput okruglih izreza, svilene mrežice i širokog poruba od neoprena. U ovim modelima svaka će se žena osjećati zavodljivo te istovremeno udobno i nesputano. Dizajnerica to postiže strateški koristeći detalje kao što su nabranost materijala, pojasevi, šalovi, volani, cifovi i skriveni džepovi, što svemu daje i urbani dojam.

Kolekcija za proljeće/ljeto 2015. upotpunjena je i poznatim modelima od tencela, svilenkastog materijala, te MicroModala od prirodne celuloze koji se skoro pa uopće ne osjeća na koži. Svaki pojedini model iznimno je lak za kombiniranje što je već poznata karakteristika Anamarijinog rada.

Kako brend A'marie svake sezone iznenadi i novom suradnjom u slučaju modnih dodataka, ovaj put radi se o jedinstvenom hrvatskom brendu torbi Gooma – torbama u potpunosti izrađenima od gume koje će se svidjeti obožavateljicama upečatljivih modela. Kolekcija sunčanih naočala za proljeće/ljeto 2015. donosi najupečatljivije modele s potpisom hrvatske dizajnerice do sada. Moćni i debeli okviri u zagasitim i zemljanim bojama u kombinaciji s jarkom narančastom i zelenom nameću se kao ljetni modni dodatak snažnog dojma koji odlično parira njezinom dizajnu odjeće.

Fotografija: Maja Kljaić
Model: Suzana Horvat (Premium Models)
Make-up: Sabina Šarić-Novak za Jane Iredale (Dermacare)
Kosa: Ivica Palinić za CHI (Dermacare)
Lokacija: Et Cetera Lifestyle store (Nova ves 17, Zagreb)
 

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju