Utrka za hit proizvod u jedinstvenom projektu Spara Hrvatska i Nove TV ''Startaj Hrvatska'' se nastavlja. Nakon mjeseci truda i rada, stiglo je vrijeme i za izravan susret s kupcima. Kako su se poduzetnici suočili s ovim izazovom, saznat ćemo u ovotjednom nastavku.

Galerija


Stvorili su inovativne proizvode i otisnuli se u poduzetničke vode. Shapello, Super Heraw, Špajz juhice i Ghee četiri su od osam proizvoda koji su ušli u utrku za ugovor sa SPAR-om Hrvatska. Prvi zadatak bio je povećanje proizvodnje.

Vezani članci Kino Klub Sisak: Dokumentarac o potresu - 4 Snima se dokumentarac o razornom potresu, iza kamera stoje ljudi koji su i sami ostali bez doma! Minea IN Magazin slavi 12. rođendan, godinama je već u vrhu najgledanijih lifestyle i showbiz emisija

"To je bilo financijski zahtjevno prvenstveno, a naravno trebalo je još povećati kapacitete samog skladišta pa nabaviti robu, bilo je u ovo doba novog normalnog prilično zahtjevno", priznala je Mary Novosel.

"Velika narudžba mi je bila, prvo sam se prestrašila, onda mi je poslije bila neka velika obaveza koju sam morala ispuniti i ispunila sam je i sve je prošlo okej", otkrila nam je Martina Završki.

A onda je uslijedio drugi korak - susret s kupcima. Prodaja nije laka stvar, a upravo ona je važna u ovoj utrci.

"Ne znam koje su to bile tisuće sati izravno s kupcima i baš s njezinim proizvodima, moje iskustvo je više bilo ograničenije za vrijeme faksa i slično, baš te neke promocije, ali ovo definitivno mama koja je prodala čudesa već", izjavio je Donat Rupčić.

U ovim izazovnim vremenima zadatak nije bio nimalo lak. Svaki poduzetnik dobit će iste uvjete, iste mogućnosti da u 90 minuta proda čim više svojih proizvoda.

"Bili su jako zadovoljni, neću reći očekivano, ali imam vjeru u svoj proizvod da je jako ukusan unatoč tome što je zdrav. Tako da bila sam zadovoljna, što sam nudila to su sami osjetili", izjavila je Tijana Galjanić Božović.

"Reakcije su bile fantastične, uživali su u juhici, baš mi se to svidjelo jer želim povratnu informaciju", zaključila je Martina Završki.

Tijekom poduzetničkog puta, ali i ove avanuture kandidati su imali priliku dosta naučiti. Kako o poslu tako i o sebi.

"Da ustvari jako dobro funkcioniramo, sada pod pritiskom mi smo stvarno savršeno funkcioniral", kaže Berna Storjak.

"Jako puno, znači svakim danom sam učila neke nove stvari, unatoč tome što misliš da si spreman za te neke nove izazove, svaki dan je bila prilika da naučim nešto novo", priznala je Tijana Galjanić Božović.

"To sam znala i prije samo sam to sad potvrdila, da je za uspjeh preko noći dovoljno 20 godina", zaključila je Mary Novosel.

Tko će uspjeti? Samo jedan od osam proizvoda, onaj najuspješniji i u kontekstu proizvoda, ali i razvoja poduzetnika, te s najboljim prodajnim rezultatima, postat će hrvatski hit proizvod 2020. te zaslužiti posebno mjesto na policama SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske.

Što ih sve čeka ususret velikom finalu, saznat ćemo u ovotjednoj, desetoj emisiji ''Startaj Hrvatska'' u subotu u 18:15 na Novoj TV!

IN magazin gledajte od ponedjeljka do petka u 17:30 na Novoj TV, a propuštene emisije pogledajte besplatno na novatv.hr.

Maja Šuput pokazala trbuščić u 23. tjednu trudnoće, sreću nimalo ne skriva: "Definitivno je djevojčica!"