Voditeljica inMagazina Ana Stunić okreće se u potpunosti novim izazovima.


Voditeljica Ana Stunić okreće se u smjeru digitalnog marketinga. Naime, Ana osim što je prepoznatljivo lice s malih ekrana i zaštitno lice Nove TV već skoro deset godina, već nekoliko godina brine i o digitalnoj prisutnosti top formata Nove TV na društvenim mrežama.

PARTY SEZONE 'Nije lako izdržat ni godinu dana, kamoli 15'

Vezani članci Marko Grubnić Grubnić priznao koji mu je najgori trač koji je čuo o sebi: "To je ljudima valjda jako zanimljivo" Marko Grubnić Iznenađeni? Naš najpoznatiji stilist priznao što nikada ne bi obukao i obuo

Zbog velike količine popularnih projekata koje Nova TV producira, Ana svoju energiju od sada usmjerava primarno u obavljanje svojih obaveza kao digitalni strateg za društvene mreže, promišljanja i iskustva iz sfere online marketinga i komunikacije putem društvenih medija. Nova TV među prvima je prepoznala potencijal i važnost društvenih mreža u poslovanju.

'U našem slučaju radi se o sinergiji s televizijom i online platformama, stoga nije za iznenaditi se da je prije 5 godina prepoznala moje znanje i potencijal na tom području. To je predivnih pet godina u kojima smo i ja i DM Nova TV grupe znatno napredovale. Možemo se pohvaliti time da smo prvi među televizijskim kućama koji su u svoj programski sadržaj integrirali društvene mreže. Radimo na tome da budemo kontinuirano inovativni i u svijetu digitalnog koristeći razne kanale društvenih medija u svrhu promatranja trendova, kretanja publike. Nova TV grupa broji veliki broj FB stranica, twitter profila, instagram profila, trudimo se omogućiti gledateljima pogled iza kamera, te osim korisničke podrške, pružiti i našim gledateljima dašak televizije koji možda nemaju prilike tako često vidjeti. Radi se o izrazito dinamičnom i zanimljivom poslu', objašnjava Ana koja ovom prilikom najavljuje i novu kolumnu na specijaliziranom portalu Nova TV grupe Zimo pod nazivom ANAliza u kojoj će Ana s javnošću dijeliti svoja znanja.

ANAliza će kako sama riječ kaže, analizirati sve ono što ulazi u domenu društvenih mreža, sinergije televizije i interneta, trendove i fenomene u online marketingu. 'Dugo me već zanima sve što je povezano s društvenim mrežama, marketingom, a od sada ću još ću više surfati i putovati nepresušnim morima Interneta, te sa svojim čitateljima razmjenjivati iskustva i informacije iz tog fascinantnog virtualnog svijeta. Kolumna će krenuti u listopadu, a do tada sam zajedno sa svojim kolegama posvećena svim našim hit formatima koji su prisutni na svim društvenim mrežama',  Izjavila je Ana Stunić.

Nova TV grupa prisutna je na digitalnim platformama već niz godina, a upravo je Ana zaslužna za uspjeh brojnih stranica hit formata Nove TV koje okupljaju veliki broj obožavatelja. Na pitanje hoće li joj nedostajati voditeljska uloga i inMagazin, Ana odgovara: 'inMagazin i dalje ostaje moje područje interesa jer i ta emisija ima svoju digitalnu prisutnost. Kako je budućnost televizije upravo sinergija različitih platformi, a mi kao najgledanija televizija produciramo i najzanimljiviji sadržaj, veliki mi je izazov kreirati taj paralelni svijet za sve naše tv programe u domeni interneta. Vjerujem da će biti potencijalnih voditeljskih angažmana i u budućnosti, no zasada ne razmišljam o tome, vrijeme će pokazati'.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook