Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

I to nikad ne biste pogodili čime!


Udovice i razvedene žene velika su tabu tema u mnogim dijelovima Indije. I sad zamislite iznenađenje nacije kad se na televiziji pojavi reklama koja slavi drugi brak tih žena.

Vezani članci Koronavirus u svijetu Jedna od najpogođenijih zemalja ima najmanje slučajeva od srpnja, na istoku se uvode nove mjere: ''Naši napori suočavaju se s krizom'' Priyanka Chopra i Nick Jonas (Foto: Instagram) Luksuzno vjenčanje slavnog para ima i mračnu stranu: "Okrutni ste, a ne glamurozni"

U spotu u kojem se reklamira nakit jednog indijskog draguljara, prikazana je prekrasna mladenka koja se kiti skupim nakitom i pritom uživa u društvu svoje kćeri iz prvog braka dok se priprema za vjenčanje.

Tijekom ceremonije vjenčanja djevojčicu u naručje podiže i njezin poočim, majčin drugi suprug i svi zajedno uživaju u velikom i važnom trenutku za njihovu obitelj. Djevojčica novog supruga svoje majke kasnije čak pita može li ga zvati 'tata'.

Indijski mediji pišu kako je ova reklama očarala i hipnotizirala konzervativnu Indiju. Nazivaju je revolucionarnom reklamom i veoma hrabrim potezom za ovu zemlju.

No, reklama je očarala ne samo Indiju već i ostatak svijeta. Toliko ljepote, zanosa i obiteljskog sklada uvijek se rado pogleda i u njemu se itekako uživa.

U priloženom videu pogledajte što je to tako očaralo Indiju.

DNEVNIK.hr SHOWBUZZ pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook