Kampanjom se želi potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju (FOTO: Screenshot)
Kampanjom se želi potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju (FOTO: Screenshot)

Kampanjom "Udomi" želi se potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju, čime podržavaju selektivni uzgoj i trgovinu živim bićima.


Braća Filip i Luka Vidović plijene pozornost zbog svojih glumačkih i iluzionističkih kvaliteta, a surađujući s udrugom Prijatelji životinja, našli su se ispred kamera kako bi udružili snage za napuštene životinje i sve pozvali da dožive magiju koju nosi udomljavanje.

Simpatičan dvojac u dojmljivom videu, u kojemu sudjeluju i plesačica Sara Ugrinić, brejkdenser Juraj Horvat i iluzionist Aryan Ivanković, kroz obrtanje uloga potiče gledatelje da se postave u situaciju napuštenoga psa i njegov težak put do novog doma.

Osim u videu, braća Vidović i pas Lola pozivaju na udomljavanje i na fotografijama za jumbo plakate koji će biti postavljeni u Zagrebu, Osijeku i drugim gradovima.

"Tužan sam što ljudi napuštaju svoje životinje i ostavljaju ih da se same snađu, iako su svjesni da će završiti pod kotačima automobila ili u kavezu pretrpanih skloništa. Kampanja je prava prilika za pokazati ljudima kako bi to bilo da su uloge obrnute i koliko je važno pokazati humanost”, ističe mađioničar Luka Vidović.

"Moja kujica Lola, također sudionica kampanje, udomljena je iz skloništa i to smatram najboljom odlukom koju sam donio. Životinje nisu predmeti, nego svjesna živa bića i članovi obitelji. Ne kupujte pse ni bilo koje druge životinje, već udomite napuštenoga psa ili mačku i učinite dobro djelo", dodao je na to Filip.

Kampanjom "Udomi" želi se potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju, čime podržavaju selektivni uzgoj i trgovinu živim bićima.

Psi u skloništima nalaze se pod stalnom veterinarskom skrbi, cijepljeni su i kastrirani, a to su samo neke od prednosti udomljavanja naspram kupnje.

Kampanji Prijatelja životinja pridružuju se Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba u Dumovcu, gdje je sniman video, i Udruga Pobjede iz Osijeka, a uz podršku Mreže za zaštitu životinja. Sklonište u Dumovcu trenutačno na skrbi ima oko 200 pasa koji su završili u skloništu jer ih je netko napustio, a i druga skloništa u Hrvatskoj puna su pasa koji čekaju dom.

Kada bi svi koji razmišljaju o kupnji odabrali udomljavanje, sva skloništa bila bi prazna. Organizatori kampanje vjeruju da će ove izravne humane poruke doprijeti do što većega broja građana i rezultirati odgovornijom skrbi za životinje. Napuštanje životinja sramotno je i okrutno zlostavljanje, što se kažnjava novčanim iznosom od 15 do 30 tisuća kuna.

Pridružimo se Luki i Filipu u porukama kampanje „Udomi” i recimo NE napuštanju, NE kupnji i veliko DA udomljavanju životinja! Video i vizual kampanje „Udomi” te dodatne informacije kako pomoći napuštenim životinjama nalaze se na www.prijatelji-zivotinja.hr.

Ana Mihalić je fotografirala i obradila fotografije, vizažistice su Petra Sever i Andrea Leko, a video je snimio i montirao Roberto Turk.