Istraživači s University of Nottingham s kolegama s Harvarda u znanstvenom časopisu Nature pišu da njihov rad pruža novi uvid u prisutnost urođenih sposobnosti rješavanja matematičkih zadataka kod djece u dobi od 5 i 6 godina.
Također, rezultati dobiveni testiranjem skupine djece različitog socioekonomskog statusa će pridonijeti razvoju boljih metoda predavanja matematike u školi, dodaju znanstvenici.
U eksperimentima je utvrđeno da djeca koja poznaju riječi za brojeve i arapsku brojčanu notaciju u većini slučajeva mogu bez pogađanja približno točno riješiti zadatke koji uključuju dvoznamenkaste brojeve.
Primjerice, djeca koja nikad nisu učila zbrajanje i oduzimanje su s točnošću od 65% davala odgovor na pitanja tipa: Sarah ima 64 bombona, a John 34; tko će ih imati više ako Sarah nekome pokloni 13 bombona?
Znanstvenici dodaju kako su bili potpuno iznenađeni rezultatima jer su očekivali potpuno suprotne nalaze.
-
opsada grada
FOTO Izvanredno stanje zbog tri minute: Snajperisti na krovovima, svi strahuju od onoga što bi moglo uslijediti
-
Iz minute u minutu
Sastanak u vrhu Domovinskog pokreta, jedan DP-ovac ipak neće podržati Plenkovića?
-
užas!
UZNEMIRUJUĆE "U konzervi graha pronašao sam štakora!" Nakon šokantne objave povlači se cijela serija iz velikog trgovačkog lanca