Važnu ulogu u tome će imati i razne ekološke udruge čiji utjecaj, međutim, prvenstveno ovisi o potpori šire javnosti. U prikupljanju te potpore neke udruge primijenile su i nova tehnološka rješenja, poput QR koda.
Ekološka udruga 'Women of the Storm' (Žene oluje) pokrenula je, uz potporu niza slavnih osoba, kampanju prikupljanja potpisa za peticiju kojom se traži donošenje plana financiranja čišćenja i održavanja Meksičkog zaljeva. U kampanju se uključila kompanija ScanLife, izradom posebnog QR koda koji je zapravo poveznica za website na kojem se može podržati peticiju i pogledati promidžbeni video 'Be the One'. Divovska verzija QR koda postavljena je na zgradu novinske agencije Thomson Reuters na newyorškom trgu Times Square.
QR kod također je otisnut na majicama koje građani mogu kupovati i tako financijski podržati inicijativu. U prvih tjedan dan peticiju je podržalo oko 117.000 ljudi. To je jedan od prvih uspješnih pokušaja da se QR kod iskoristi za projekte nevladinih udruga. QR kodovi inače se sve više koriste u oglašavanju, u javnom prijevozu, u parkiranju, a odnedavno i pomažu u recikliranju otpada. Nastali su 1994. u okviru Toyote, kao novi način evidentiranja rezervnih dijelova za automobile. Za razliku od barkodova, za koje su potrebni posebni čitači, QR kodove može očitati svaki mobitel s kamerom i posebnom, uglavnom besplatnom aplikacijom.