Naime, odlučili su se na kupnju T-Mobile USA od Njemačkog telekoma. Spojeni u jednu mrežu, AT&T i T-Mobile će imati 25 posto više korisnika od Verizona.
Kupnjom T-Mobilea AT&T-u nije bio cilj povećati broj pretplatnika nego pripremiti se za 4G eru komuniciranja, piše Mashable.com. Zbog velikog broja nezadovoljnih korisnika, oni sami nisu mogli ispuniti njihove potrebe.
'AT&T mobilni podatkovni promet je u nekoliko godina porastao za 8 tisuća posto, a do 2015. se očekuje kako će biti za osam do deset posto veći od onoga u 2010. Odnosno to znači kako će se sav promet iz 2010. provesti u samo šest do sedam tjedana 2015.', stoji u priopćenju AT&T-a.
Drugi problem s kojem se AT&T susreće je infrastruktura. Ne mogu dovoljno brzo graditi tornjeve i dobivati dozvole za njihovu izgradnju. A kupnjom će ih jednostavno dobiti.