Posljednjih godina sve manje vremena provodimo ispred TV ekrana, a sve više ispred monitora računala, telefona i u posljednje vrijeme tableta te sadržaj koji nas zanima ponajviše tražimo na internetu, a ne više toliko na televiziji.
U Googleu se nadaju da se ovaj trend nastaviti i dalje te da ćemo neke programe – koje smo do sada gledali na TV-u, u budućnosti gledati na najpopularnijem video servisu na svijetu – YouTubeu.
Tako ova kompanija, kako prenosi The Next Web oslanjajući se na informacije iz Wall Street Journala, namjerava uložiti oko sto milijuna dolara u razvoj posebnih kanala na YouTubeu koji bi trebali privući korisnike željne specijaliziranih emisija različitih kategorija – glazba, sport, moda i slično.
Jedna od osoba s kojom Google navodno pregovara jest poznati skejter Tony Hawk koji bi na jednom od kanala trebao imati svoju emisiju, a za pretpostaviti je da će ova kompanija, kako bi popularizirala kanale na YouTubeu, pokušati privući što više poznatih i slavnih osoba koje će garantirati velik broj gledatelja.
YouTube sljedeće će godine navodno predstaviti dvanaest takvih kanala, a oni bi na početku trebali emitirali oko desetak sati programa tjedno te bi, naravno, bili besplatni za gledanje, a financirali bi se putem oglašavanja.
Google na ovaj način želi privući jedan dio 'klasične televizijske' publike koje žele namamiti originalnim i profesionalnim sadržajem.
U ovoj kompaniji sigurno računaju i na to da će u budućnosti velik broj televizora imati podršku za internet i aplikaciju za YouTube pa neće biti potrebno sjedati za računalo, već će se sav sadržaj s ovog video servisa moći gledati putem YouTubea direktno na TV-u.