Nakon što smo neko vrijeme na društvenim mrežama pratili muke korisnika Blackberryja, od sinoć možemo pratiti i ogorčenje dijela korisnika Appleovih mobilnih uređaja. Naime, od jučer je napokon dostupna nova verzija Appleovog mobilnog operativnog sustava – iOS5 koja, među inim, donosi i podršku za iCloud.
S obzirom da se o Appleovom oblaku i novim mogućnostima iOS-a piše već nekoliko mjeseci, brojni su korisnici sinoć nakon 19 sati po hrvatskom vremenu požurili skinuti ovu nadogradnju.
No, zbog velike navale došlo je do nekih problema zbog kojih se, inače jednostavan proces odužio na nekoliko sati, a neki su zbog toga iOS 5 skinuli tek danas.
Problema pri nadogradnji bilo je puno – od sporog skidanja samog operativnog sustava, do dugog backupa pa do poruke 'Error 3200' – iz Applea su potvrdili problem i najavili njegovo brzo rješenje tako da je većina korisnika nakon nekog vremena ipak uspjela nadograditi svoj operativni sustav.
No, za neke vlasnike Appleovih uređaja tu problemi nisu bili gotovi jer im iPhone, iPad, odnosno iPod Touch nije vratio sve aplikacije na uređaj prilikom restorea, poteškoća je bilo i pri registraciji na iCloud, a neki su korisnici imali problema s glazbom koja je izbrisana s uređaja ili je se nije moglo sinkronizirati.
Manji broj korisnika izgubio je poruke, kontakte i fotografije sa svojih iOS uređaja (neki samo poruke, neki samo fotografije i kontakte...), a na Twitteru su zabilježene i pritužbe zbog nekih drugih problema koje ipak nisu bile masovne.
Većina korisnika ipak ili nije imala problema ili su oni bili samo pri pristupu serveru – znači morali su puno čekati, dok su im sve aplikacije, glazba i fotografije ostale na uređaju kao i prije nadogradnje.