Iz Facebooka su na svom službenom blogu objavili da će tijekom sljedećih nekoliko dana omogućiti dijeljenje većih fotografija na svojoj društvenoj mreži koje će biti 33 posto šire, a i već ranije dodane slike prikazivat će se u ovoj većoj rezoluciji.
Također, povećat će i brzinu učitavanja samih slika te će nadograditi i sučelje preglednika fotografija koje više neće imati crnu pozadinu, već 'jednostavnu bijelu pozadinu koja će veći fokus staviti na same slike'.
Inače, u Facebooku kažu da je dijeljenje fotografija jedna od najpopularnijih aktivnosti na ovoj društvenoj mreži te da se dnevno uploada čak 250 milijuna fotografija.
Osim ovih opcija, Zuckerbergova kompanija navodno priprema iznenađenje za sve korisnike Facebookove mobilne aplikacije – foto filtre kojima će se snimljene fotografija prije uploada moći dodatno urediti.
Koliko je ovakav način uređivanja i dijeljenja fotografija popularan najbolje nam pokazuje primjer Instagrama, aplikacije namijenjene samo korisnicima Appleovih iOS uređaja čiji je broj korisnika premašio osam milijuna u manje od godinu dana.
Facebook je navodno čak pokušao kupiti Instagram, no kako u tome nije uspio, odlučili su razviti vlastiti foto filtre – glasine koje možemo pročitati na mreži kažu da je ova opcija gotova već neko vrijeme, no prije njenog izdavanja Zuckerberg želi razviti još filtara. Neimenovani izvori iz ove kompanije kažu da će Facebook predstaviti deset do dvanaest filtara (možda i više), od kojih će neki biti slični onima koji već postoje u Instagramu, a predstavit će i neke nove filtre.
No, konkurenciju aplikacija s foto filtrima neće zaoštriti samo Facebook, već i – Apple. Naime, već neko vrijeme čitamo da ova kompanija u posljednjoj verziji svog mobilnog operativnog sustava (iOS 5) priprema foto filtre s kojima će se moći uređivati fotografije.
Više bi trebali saznati tijekom sljedećih mjesec dva kada bi nam trebao postati dostupan iOS 5 te bi u to vrijeme i Facebook trebao predstaviti svoje foto filtre, a vjerojatno će Instagram i druge slične aplikacije predstaviti nove opcije i filtre kako bi zadržali trenutne korisnike.