Boeing 747 poletjet će bez putnika deset mjeseci prije nego što je planirano, a u sklopu zajedničkih napora Virgina, Boeinga i GR Aviationa da se smanji ispuštanje ugljičnog dioksida u atmosferu.
'To se gorivo još nije koristilo u komercijalnim letovima, no
testirali smo ga na zemlji u sličnim uvjetima', rekao je
glasnogovornik Virgina.
'Riječ je o održivom gorivu, pa ne morate sječi šume da biste ga proizveli', dodao je.
Virgin nije želio objaviti pojedinosti o izvoru goriva, no otprije je poznato da je Boeing u tu svrhu koristio alge.
Boeing je izračunao da bi za pokretanje svih zrakoplova na svijetu 2004. godine čistim biogorivom dobivenim iz soje zahtjevalo da se tom kulturom zasadi površina cijele Europe.
No, korištenje algi je 150 puta isplativije, a svjetsku flotu mogle bi pokretati alge uzgojene u bazenima površine 35.000 četvornih kilometara, što je otprilike veličina Belgije.
Zrakoplovi Virgina najvjerojatnije će koristiti mješavinu biodizela i kerozina, čime će ostvariti cilj smanjenja ispuštanja ugljičnog dioksida i komercijalnu isplativost.