Donekle revolucionarno, vrlo posebno, nešto neočekivano, nešto novo, vrlo sofisticirano... Tim riječima Tilen i Marko, dvojica studenata ekonomije, opisuju svoju viziju Toyotina automobila budućnosti. Njihove ideje zapanjile su japanskog proizvođača, odmah su vezani ugovorom šutnje. Nakon mjeseci rada u timu od 9 ljudi, uz kolegu sa strojarstva, svoje kreativno rješenje uskoro će predstaviti u Japanu.
'Mi idemo sa konceptom koji bi bio primjenjiv za sve linije automobila, odnosno klase, tako da bi si svi mogli to priuštiti, a sad na Toyoti je da odluči', kazao je Marko. 'Projekti koje radimo za Toyotu, nisu specifični za autoindustriju. Oni doslovno unose neku novu dimenziju u tu autoindustriju', dodao je Tilen.
Svoju viziju nude u konkurenciji 15 svjetskih ekipa koje rade na novom Toyotinom konceptu, koji bi jednog dana mogao zaživjeti, a studentima omogućiti i karijeru. 'Jako velika prilika, možda i ona koja se pruža jednom u životu, morate dati sve od sebe'.
Na Marka i Tilena, ali i studente strojarstva i ostale članove tima, ponosni su i profesori. Velika suradnja rezultirala je još većim uspjehom.'Mene moji studenti nikad ne prestanu iznenađivati. Ja imam vrlo visoka očekivanja od njih, a oni ih nekako uvijek uspiju nadmašiti', kazao je doc. Mislav Ante Omazić s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
'Oni govore o financijama, o marketingu, a mi znamo formule, znamo jednadžbe, gdje su tu naše jednadžbe, gdje su formule', kazao je Nedjeljko Štefanić s Fakulteta strojarstva i brodogradnje.
Japanci su navodno očarani hrvatskom kreativnošću. Do te mjere da bi u Zagrebu, dogovore li se s gradskom upravom, uskoro mogao osvanuti i Toyotin kreativni centar. Bila bi to peta takva ustanova u svijetu - i savršen poligon za mnoge nove domaće genijalce.