Glasnogovornik ruskog Ministarstva obrane Vladimir Drik istaknuo je kako je ovim letom potučen i prošlogodišnji rekord u vremenskoj dužini leta, kojeg je isto tako postavio Tu-160 i koji je trajao 21 sat. Zrakoplovi su uzletjeli iz grada Engelsa u regiji Saratov, s ciljem oblijetanja granica Ruske federacije. Pritom su dvaput dopunili gorivo u zraku, uz pomoć zračnog tankera Iljušina Il-78. Nakon 23 sata, uspješno su sletjeli u vojnu bazu u gradu Engelsu, otkud su i krenuli.
Rusi su iznimno ponosni na svojeg strateškog bombardera, ističući da, iako postoje vojni transportni i civilni zrakoplovi koji su veći od njega, on ipak ima najveći potisak motora, najveću nosivost među konkurencijom borbenih zrakoplova te najveću brzinu među teškim bombarderima u svijetu. U sovjetsko zrakoplovstvo ušao je u službu 1987. godine, a trenutno je u službi ruskog zrakoplovstva 16 tih zrakoplova. Oni se i dalje proizvode, ali u vrlo ograničenim brojkama.
Evo i nekih karakteristika Tupoljeva Tu-160
Posada: četiri člana
Ukupna dužina: 54,1 metar
Raspon krila: 55,70 metara kad su raširena i 35,60 metara kad su skupljena
Visina: 13,10 metara
Borbeni radius letenja: 7300 kilometara
Maksimalna visina leta: 16.000 metara
Maksimalna nosivost pri polijetanju: 267 tona
Pogon: četiri mlazna motora tipa Kuznetsov NK-32
Maksimalna brzina: 2220 kilometara na sat