Proslava u tramvaju

Tele2 predstavio novi korporativni identitet

Četvrti rođendan Tele2 proslavio je u tramvaju broj četiri u kojem je predstavio novi korporativni identitet.

Razigranim bojama te živopisnim i modernim dizajnom Tele2 kreće u osvajanje novih korisnika. Izgled pakiranja proizvoda mijenja se u potpunosti, a Tele2 razvio je nove simbole za svaki proizvod. Osim toga, uvode novi modul na webu pod nazivom 'Moj Tele2' koji korisnicima omogućuje obavljanje većine usluga putem interneta. Tako je od danas dostupna virtualna agentica Ana, koja će online odgovarati na upite. Novi grupni korporativni identitet medijima je predstavio Fredrik Wrahme, Globalni direktor marketinških komunikacija Tele2AB.

Tele2 je osim toga, pokrenuo projekt društvene odgovornosti koji uključuje oslikavanje prostorija dječjih odjela bolnica u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku kako bi bolesnoj djeci, boravak u bolnici učinili što ugodnijim. Predstavljanje novog korporativnog identiteta tvrtke nastavak je uspješnog poslovanja Tele2, koji se na hrvatskom tržištu etablirao kao najpovoljniji ponuđač mobilnih usluga visoke kvalitete u svakom segmentu u kojem je prisutan – od najpovoljnijih cijena glasovnih i podatkovnih usluga, mobilnih uređaja te mobilnog interneta.

'Gledajući unatrag četiri godine, danas s ponosom mogu reći da će u skladu sa svojom misijom Tele2 na hrvatskom tržištu nastaviti pružati cjenovno najpovoljnije telekomunikacijske usluge visoke kvalitete osiguravajući novčanu uštedu svim svojim korisnicima. Predstavljenjem novog korporativnog identiteta cilj nam je još više udvoljiti potrebama našim korisnicima pružajući im najveću vrijednost za njihov novac. S ponosom mogu reći kako je Tele2 postao IKEA među telekomima', rekao je Johan Granlund, predsjednik uprave Tele2 Hrvatska.

Povezane teme