U centru Facebookove prljave kampanje protiv Googlea našao se servis Social Circle, a PR tvrtka Burson-Marsteller tome je posvetila posebnu pozornost, prenosi Engadget. 'Američki narod mora biti svjestan o trenutnim upadicama u njihove duboko privatne živote, koje Google katalogizira i emitira svake minute, svakog dana bez njihovog odobrenja', pisalo je u jednom od priopćenja medijima te PR tvrtke.
Facebook i tvrtku Burson zapravo je razotkrio blogger, koji je htio napisati kritički osvrt na servis Social Circle, no kad je on PR tvrtku, s kojom je komunicirao putem elektronske pošte, pitao za koga rade, oni mu nisu htjeli reći. Sumnjičav, on je odlučio sve e-mail poruke koje je s njima razmijenio proslijediti novinarima, a USA Today je o tome napravio i priču.
Facebook je naknadno za Daily Beast potvrdio da su unajmili Burson-Marsteller da izvede njihov prljav posao, a sve u svrhu njihove vlastite koristi, a ne nekog altruizma prema korisnicima interneta. Google zasad nije niti komentirao ovaj slučaj.