Kako će korisnici prihvatiti oglase u timelineu?

Promotivni tvitovi stižu i u Twitterov timeline

Slika nije dostupna
Prikazivat će se promotivne poruke samo onih kompanija koje korisnici ionako prate tako da timeline neće postati zatrpan porukama nama nevažnih kompanija

Usprkos velikoj popularnosti svoje društvene mreže, ekipa iz Twittera do sada još nije pronašla pravi način kako bi uspješno unovčila veliki broj korisnika i milijune tvitova koji se objave.

Jedan od načina zarade do sada su bili promotivni tvitovi koji su se objavljivali iznad rezultata pretraživanja i liste trendova, a iz ove su kompanije sada objavili da promo tvitovi stižu i u timeline korisnika. No, važno je napomenuti da će se u vašem timelineu pojavljivati promotivni tvitovi samo onih kompanija koje već pratite, tako da korisnici neće biti zatrpani porukama kompanija koje ih ne zanimaju.

Logika Twittera je sljedeća – ako već pratite neku kompaniju, znači da vas njeni proizvodi ionako zanimaju tako da vam neka njihova reklama ne bi trebala smetati. Na službenom blogu Twittera objavljeno je da će se promotivni tvitovi pojavljivati na vrhu ili pri vrhu timeline, ali će se skrolati prema dole, kao i ostali tvitovi, a moći će se ih se ukloniti samo jednim klikom miša.

Adam Bain iz Twittera za TechCrunch rekao je da, ako kompanija objavi poruku s nekim ekskluzivnim sadržajem ili ponudom u 9 sati, a korisnik koji ju prati otvori Twitter u 9,15 on tu poruku neće vidjeti – ovako će se ona pojaviti u vrhu čim korisnik pokrene ovaj microblogging servis i ubrzo će, kada se pojave nove poruke, nestati s ekrana.

Što se cijene ovakvog načina oglašavanja tiče, naplaćivat će se samo oni tvitovi na koji korisnici kliknu, retvitaju ih ili ih označe kao favorite. Bain je rekao da tradicionalni display oglasi bilježe negdje oko 0,05 posto klikova, dok neki promotivni tvitovi bilježe dvoznamenkasti postotak učinkovitosti, odnosno klikanja, retvitanja i slično.

Ove promotivne poruke Twitter će početi testirati tijekom sljedećih nekoliko tjedana s 'odabranom grupom partnera', uključujući Dell, Groupon, Dell, Microsoft, Xbox i Red Bull, kao i nekih neprofitnih organizacija.

Na blogu napominju da su im 'korisnici na prvom mjestu te da oni žele napraviti proizvode koji će obogatiti iskustvo Twittera za svakog njegovog korisnika'.