Ima li još nade za MySpace?

Prodan MySpace, jedan od novih vlasnika – Justin Timberlake

Slika nije dostupna
News Corp platio je MySpace 580 milijuna dolara, a prodao ga za 35 milijuna

News Corp napokon se uspio riješiti MySpacea kojeg je preuzela oglašivačka kompanija Specific Media plativši nekoć najpopularniji društvenu mrežu 35 milijuna dolara.

Murdoch i News Corp ovu su kompaniju kupili prije šest godina plativši je 580 milijuna dolara, a sve njihove velike planove za budućnost pokvario je Mark Zuckerberg sa svojim Facebookom. Korisnici su lagano počeli napuštati MySpace koji je sve više gubio vrijednost te je postao samo uteg za News Corp koji ga je napokon odlučio prodati.

Zanimljivo je da se Murdoch još u veljači nadao da će za njega moći dobiti oko sto milijuna dolara, ali s obzirom na okolnosti i želju da što prije zatvori ovu neuspješnu priču, pristao je i na 35 milijuna (uz zadržavanje malog udjela) – zlobnici će reći da je dobro i prošao.

Ono što sad slijedi za MySpace jesu otkazi – govori se da bi mogli smanjiti radnu snagu i do pedeset posto te klasične stvari koje prate akvizicije – reorganizacija, optimizacija poslovanja, redukcija troškova i slično.

Ovu će kompaniju napustiti i dosadašnji CEO Mike Jones koji će se zadržati još dva mjeseca kako bi pomogao u tranziciji, a onda i on diže sidro. No, čini se da bi na njegovo mjesto mogao doći jedan puno zanimljiviji lik – Justine Timberlake.

Naime, on bi također trebao dobiti jedan od vlasničkih udjela u ovoj društvenoj mreži u kojoj će u budućnosti imati važnu ulogu i u potpunosti je okrenuti prema glazbi i zabavi. U svojoj je izjavi rekao da 'treba postojati mjesto na kojem će fanovi komunicirati s glazbenicima, slušati glazbu, gledati video spotove te se jednostavno povezati'.

Timberlake upravo u MySpaceu vidi to mjesto, a više o njegovim i planovima Specific Medie trebali bi saznati krajem ljeta. Tako će Justin, nakon što je nedavno glumio u filmu Društvena mreža, sada iz prve ruke sudjelovati u radu i razvoju jedne takve mreže – s obzirom na situaciju u kojoj se MySpace nalazi, posao mu neće biti nimalo lagan.

Koliko su se stvari na tržištu društvenih medija promijenile posljednjih godina najbolje nam pokazuje primjer MySpacea – kada ga je News Corp kupio vrijedio je 580 milijuna dolara, a njegova vrijednost srozala se na samo 35 milijuna, dok je Facebook u isto vrijeme od kompanije koja je tada bila u povojima dogurao do vrijednosti od čak 70 milijardi dolara.