Prva, poslovna i ekonomska klasa postaju prošlost. Njih će zamijeniti personalizirane zone koje će nuditi fleksibilniji i primjereniji načini opuštanja, interaktivnosti ili radnog prostora. Putnici će sami birati što žele. U Interaktivnoj zoni će se moći družiti u baru ili igrati video i vitrualne igrice, a oni koji žele mir i tišinu moći će izabrati Zonu za relaksaciju.
Napredak tehnologije znači da će putnici 2050. godine moći:
- novom tehnologijom putnici će pritiskom na gumb imati panoramski pogled
- uz pomoć bežične digitalne tehnologije moći će sa svog sjedala nazvati ili uspostaviti video vezu s bilo kim u svijetu
- moći će se potpuno izolirati od drugih putnika uz pomoć 'holografske čahure'
- moći će promijeniti veličinu i oblik sjedala kako bi što udobnije putovali
Iako je Airbus s ovime otišao 40-ak godina u budućnost, neki od ovih izuma mogli bi se početi koristiti i ranije.
Središnji dio svakog zrakoplova će biti 'neuronska mreža' bazirana na ljudskom živčanom sustavu. Ta će se mreža povezivati sa svakim putnikom u zrakoplovu posebno i nuditi mu sve gore navedene usluge prilagođene njegovim potrebama i raspoloženju.