Studija provedena na studentima pokazala je da i samo gledanje novca kod ljudi izaziva pojačano slinjenje, jačina kojeg ponajviše ovisi o stanju uma osobe u tom trenutku.
Studiju je proveo David Gal, profesor marketinga na jednom sveučilištu, javlja Huffington Post.
Prof. Gal je studentima rekao da pogledaju razne fotografije dok su u ustima imali tampone od vate poput onih koje koriste stomatolozi. Nakon što su završili s gledanjem fotografija skupio je tampone i izvagao ih kako bi vidio koliko su sline upili.
Otkrio je kako su najviše slinili studenti koji su gledali fotografije novca. A kako su novac i seks oduvejek povezani prof. Gal je istražio i tu relaciju. Jednu je grupu zamolio da zamisli kako idu kod frizera, a drugoj je grupi studenata pokazao slike atraktivnih djevojaka i zamilio ih da pokažu s kojom bi voljeli izaći van. Nakraju je studentima iz obje grupe pokazao fotografije sportskih automobila. Što mislite koja je grupa više slinila na slike automobila? Naravno, oni koji su prethodno gledali slike zgodnih djevojaka.
Prof. Gal je došao do zaključka da sama pomisao na novac i luksuzne stvari aktivira isti neurološki sustav kao i vođenje ljubavi. To potkrepljuje mišljenje nekih znanstvenika kako mnogi ljudi ne žele novac zbog sigurnosti već zbog povećanja moći i 'seksualne poželjnosti'.