Tako je 2007. online maloprodaja dosegnula 95 milijuna dolara, dok je ukupna vrijednost online trgovine prema procjeni IDC Adriaticsadosegla je vrijednost od 750 milijuna dolara, što je 28,6% više nego u 2006. godini.
U Hrvatskoj trenutačno postoji oko 250-300 web trgovina, a među najvećima je i Shopping i Aukcije na tportalu. Glavni nedostaci online trgovanja su nepovjerenje građana, nužnost stalnog ulaganja u razvoj, manjak stručne radne snage, rizik prijevare, veliki troškovi marketinga zbog oštre konkurencije te opasnost krađe identiteta kupaca. To su za Hrvatske prilike još uvijek jače kočnice u usporedbi s prednostima koje nudi online trgovina.
U posljednje vrijeme pojavljuju se tvrtke koje svojim primjerom teže promjeni tog trenda. Mojatrgovina.net je rješenje za web poslovanje i nudi kompletno rješenje za upravljanje web trgovinom, promociju roba i usluga te obavljenje novčanih transakcija. Osim kompletnih usluga web trgovine, mojatrgovina tvrtkama nudi i postavljanje i posluživanje (hosting) web trgovina na Internet. To uključuje brigu o održavanju podataka, poslužitelja i softvera kako bi web trgovina mogla nesmetano poslovati. Posebna poszornost pridaje se zaštiti kartičnih i ostalih transakcija te zaštiti od virusa i neovlaštenih upada na poslužitelj.
'Kupci u Hrvatskoj su još uvijek jako skeptični pri kupovini kreditnim karticama na Internetu. Kupce treba educirati, te im pokazati da su forme na webu zaštićene. U tom slučaju, nužno je istaknuti informacije o zaštiti web stranice i objasniti kupcu što može očekivati od online kupovine. Prmjerice, ručate u restoranu i želite dobar obrok platiti kreditnom karticom. Konobar ispostavlja račun i vi mu dajete kreditnu karticu kako bi on izvršio naplatu. Konobar odlazi za šank i u tom trenutku vi imate potpuno povjerenje u konobara i restoran da on neće ukrasti broj kreditne kartice. Isto tako imate povjerenja da nitko drugi, tijekom procesa naplate, neće doći do informacija o vašoj kartici osim vašeg konobara. Kako je u normalnom životu, tako je i na Internetu - sve je pitanje povjerenja', kaže Siniša Cjetković iz tvrtke Mojatrgovina.
Kada se promijeni percepcija ljudi da online trgovina može uštedjeti vrijeme i novac, a da pritom ne moraju razmišljati o tome riskiraju li kupnjom na internetu, postotak građana koji koriste online trgovinu će se približiti svjetskim brojkama.
Stručnjaci iz tvrtke Mojatrgovina smatraju da će u idućih nekoliko godina e-trgovina u Hrvatskoj rasti prosječno 20 posto godišnje. Uz takav rast 2010. domaća e-trgovina probit će iznos od milijardu dolara i iznosit će otprilike 1,2 milijarde dolara.