Nova opcija

Novost u Googleu+ - dijelite svoje krugove s prijateljima

Slika nije dostupna
Nova opcija omogućuje brzo i jednostavno dijeljenje krugova koje pratimo

Teško je pratiti sve novosti koje nam Google i Facebook predstavljaju u posljednja dva mjeseca, a u posljednjih tjedan dana svjedočili smo velikim promjenama vezanim uz Google+ i Zuckerbergovu mrežu.

Prvo su iz Googlea najavili da je njihova društvena mreža napokon dostupna svima, što je odmah utjecalo i na broj njenih korisnika koji je ubrzo premašio 40 milijuna (vjerojatno je sada ta brojka veća i od 50 milijuna), a nedugo nakon toga na pozornicu je izašao Mark Zuckerberg i predstavio nam 'priču našeg života', tj. Timeline.

Ove će kompanije nastaviti s daljnjim unaprjeđivanjem svojih mreža pa se tako već spominje da će Facebook napokon predstaviti aplikaciju za iPad, a Google je jučer predstavio mogućnost dijeljenja krugova s drugim korisnicima.

Ovo je odlična opcija za sve korisnike koji prate npr. fotografiju, vijesti iz tehnologije, sporta i slično jer će na jednostavan način moći podijeliti, odnosno njihovi će prijatelji moći s njima podijeliti veliki broj korisnika koje prate i koji objavljuju sadržaj vezan upravo uz ove teme.

Krugovi se mogu dijeliti javno, dakle moći će ih vidjeti svatko tko posjeti vaš profil, odnosno samo s određenim krugom ili određenim korisnicima.

Da biste podijelili određeni krug potrebno je ići na krugove i kliknuti na krug kojeg želite podijeliti – pojavit će se opcije uredi, briši i dijeli te je potrebno kliknuti na dijeli. Nakon toga treba samo odabrati s kojim će se osobama krug podijeliti, a treba upozoriti da se može podijeliti najviše 250 osoba po krugu.

Također, bitno je napomenuti da korisnici s kojima dijelite krugove neće vidjeti ime vašeg kruga te se s njima neće dijeliti niti novi korisnici koje nakon toga dodate u isti krug.

Ovo je zanimljiva i vrlo korisna opcija koja će nam omogućiti praćenje velikog broja korisnika, a Google sigurno neće stati na ovome već priprema nova poboljšanja za svoju društvenu mrežu kako bi bolje konkurirao Facebooku i zadovoljio sve veći broj korisnika Googlea+.

 

Povezane teme