Foursquare je vodeća svjetska lokacijska društvena mreža s preko 6 milijuna korisnika koja brzim rastom počinje ozbiljno konkurirati općenitim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera. Dapače, Facebook je nedavno predstavio Facebook Places kao način da se obrani od trenda lokacijskih društvenih mreža koji spajanjem prijava lokacija putem mobilnih telefona i društvenih mreža postaju sve popularnije.
Netokracija će na svojoj Foursquare stranici pokazati kako koristiti Foursquare stranice u poslovanju, savjetujući korisnike koji ih prate o zanimljivim lokacijama, prisutnosti besplatnog wifi Interneta i dobre kave uz koju mogu na miru surfati.
'Nitko nije očekivao ni da će korisnici i tvrtke tako dobro prihvatiti Facebook i Twitter pa je teško procijeniti imaju li ili nemaju lokacijske društvene mreže šanse u regiji. Prije godinu ili dvije većina korisnika ni pod kojim uvjetom ne bi stavljala osobne fotografije na Internet, a danas ih na Facebook stavljaju bez problema. Na Netokraciji ćemo pokušati eksperimentirati s Foursquareom kako bi svi vidjeli koje su mogućnosti lokacijskih društvenih mreža', kazao je osnivač i urednik Netokracije Ivan Brezak Brkan.