Najveća lokacijska mreža na svijetu

Netokracija postala Foursquareov partner

Slika nije dostupna
Magazin o internetskom poslovanju, marketingu i kulturi, Netokracija, prvi je hrvatski medij i jedan od prvih brendova uopće sa službenom partnerskom stranicom na najvećoj lokacijskoj društvenoj mreži na svijetu - Foursquare.

Foursquare je vodeća svjetska lokacijska društvena mreža s preko 6 milijuna korisnika koja brzim rastom počinje ozbiljno konkurirati općenitim društvenim mrežama poput Facebooka i Twittera. Dapače, Facebook je nedavno predstavio Facebook Places kao način da se obrani od trenda lokacijskih društvenih mreža koji spajanjem prijava lokacija putem mobilnih telefona i društvenih mreža postaju sve popularnije.

Netokracija će na svojoj Foursquare stranici pokazati kako koristiti Foursquare stranice u poslovanju, savjetujući korisnike koji ih prate o zanimljivim lokacijama, prisutnosti besplatnog wifi Interneta i dobre kave uz koju mogu na miru surfati.

'Nitko nije očekivao ni da će korisnici i tvrtke tako dobro prihvatiti Facebook i Twitter pa je teško procijeniti imaju li ili nemaju lokacijske društvene mreže šanse u regiji. Prije godinu ili dvije većina korisnika ni pod kojim uvjetom ne bi stavljala osobne fotografije na Internet, a danas ih na Facebook stavljaju bez problema. Na Netokraciji ćemo pokušati eksperimentirati s Foursquareom kako bi svi vidjeli koje su mogućnosti lokacijskih društvenih mreža', kazao je osnivač i urednik Netokracije Ivan Brezak Brkan.

Povezane teme