Tri playera - koji dolaze kao modeli od 4GB, 8GB i 80GB - imaju ugrađeni wi-fi s kojim korisnici mogu 'downloadati' glazbu, fotografije i video sa svojih kompjutora.
Microsoft također pokreće društvenu mrežu nazvanu "Zune Social", kako bi omogućio korisnicima da razmijenjuju glazbu.
Prošle je godine Microsoft prodao 1,2 milijuna Zunea, što je neznatno u usporedbi sa 100 milijuna iPoda prodanih od njegovog predstavljanja 2001.
Novi modeli Zunea naći će se u prodaji u SAD sredinom studenoga, na početku blagdanske sezone.
Microsoft za sada nije objavio podatke o početku prodaje u Europi i drugdje u svijetu.
Cijena će biti 149 dolara za model od 4GB, 199 dolara za model od 8GB i 249 dolara za model od 80 GB.
Cijene su istovjetne onima iPod Nanoa od 4GB i 8GB, te iPod Classica od 80GB, novih Appleovih modela čija je prodaja krenula u rujnu.