QR kod

Japanski recept za restorane

Slika nije dostupna
Gospodarska komora japanskog grada Tsuruga (oko 70.000 stanovnika) napravila je plakat za turiste koji na jednom mjestu prikazuje sve lokalne restorane.

Uz sliku svakog restorana nalazi se i QR kod s linkom na mobilni website restorana. Website sadrži informacije o jelovniku, cijenama, parkiranju, ali kartu grada s označenom lokacijom restorana.

QR kod je najpoznatiji i najrašireniji oblik dvodimenzionalnog bar koda. Nastao je u Japanu 1994. godine, u Toyotinoj podružnici Denso-Wave, kao novi način kodiranja autodijelova u distribuciji.

QR znači ''quick response'' (brza reakcija), a nazvan je tako jer omogućava brzo povezivanje koda sa sadržajem, najčešće web stranicom. Za razliku od bar koda, za QR nisu potrebni posebni čitači, već se dekodira kamerom u mobitelu, uz pomoć neke od besplatnih aplikacija.

 

 

Povezane teme