Skandal na TripAdvisoru!

Gosti ucjenjuju hotele – ili popust ili kritike na internetu!

Slika nije dostupna
Ako im ne daju popust ili neke dodatne usluge, gosti ucjenjuju hotele da će na TripAdvisoru napisati da su u tim hotelima otrovani ili pokradeni

TripAdvisor vjerojatno je najpopularnija internetska stranica za putovanja s više od 50 milijuna recenzija i kritika korisnika te je mnogima pomogla da se bolje pripreme za putovanja i pronađu dobar smještaj.

No, prema pisanju The Telegrapha, neki su korisnici ove stranice iskoristili njenu veliku popularnost kako bi ucjenjivali hotele u kojima odsjedaju – u slučaju da ne dobiju što žele – a najčešće se radi o nekim popustima ili besplatnim stvarima, na TripAdvisoru napisat će loše kritike za smještaj i hotelske usluge.

Vlasnici hotela tako se tuže da im neki gosti odmah na početku traže 50 posto popusta ili neke dodatne usluge kako na TripAdvisoru ne bi napisali lošu recenziju i optužili hotele za trovanje hranom i krađu stvari koju im navodno nisu kompenzirali. U The Telegraphu kažu da bi, prema nekim analitičarima i stručnjacima, neopravdano loše kritike hotelima mogle uzrokovati i desetke tisuća funti štete jer dio korisnika upravo radi njih neće odsjesti u takvim hotelima.

Prema trenutno poznatima informacijama, do sada su se na ucjene gostiju potužili vlasnici više od 80 hotela i prenoćišta, a u TripAdvisoru komentirali su da su takve prijetnje 'strogo protiv njihovih pravila, a možda su i ilegalne'. Također, u ovoj kompaniji pozivaju sve vlasnike hotela koji imaju problema s ucjenjivanjem gostiju da ih kontaktiraju kako bi njihovi zaposlenici mogli provesti istragu.

Martin Couchman iz British Hospitality Associationa kaže da prije TripAdvisora i sličnih internetskih stranica gosti nisu imali nikakvu mogućnost sankcionirati, odnosno ucjenjivati hotele, a danas jednostavno mogu reći da im daju neku uslugu ili popust, inače će ih iskritizirati na internetu.

U Telegraphu dodaju da Advertising Standards Authority (ASA) trenutno istražuje TripAdvisor zbog brojnih pritužbi vlasnika hotela koji se žale na lažne kritike koje se o njima pišu na toj stranici što direktno utječe na njihovo poslovanje.

 

Povezane teme