Skandal u Googleu

Googleovac šokirao teškim kritikama na račun Googlea+

Slika nije dostupna
Slučajno je javno objavljen tekst namijenjen Googleovim zaposlenicima u kojem se teško kritizira njihova društvena mreža

Nakon lansiranja Google+ društvene mreže mnogi su se analitičari složili kako je Facebook napokon dobio pravog konkurenta. Prvi dojmovi bili su iznimno pozitivni, a nakon što je 20. rujna Google+ otvoren svim korisnicima, zabilježen je porast prometa od čak 1,200 posto.

No, čini se da se dobar dio korisnika brzo ohladio od ove društvene mreže jer se promet s vremenom smanjio za čak 60 posto.

Osim toga, Mashable je prenio tekst Michaela DeGuste koji je analizirao koliko glavne face u Googleu koriste vlastitu društvenu mrežu i rezultati su bili poražavajući – Sergey Brin i Larry Page objavili su 22 objave na Googleu+, dok Eric Schmidt nije niti imao otvoren račun (pridružio se naknadno).

Ali, niti to nije najgore što se dogodilo ovoj društvenoj mreži – naime, jedan je Googleov zaposlenik na svom Google+ profilu sasuo brojne kritike na račun ove društvene mreže – iako su one bile namijenjene samo Googleovim zaposlenicima, Steve Yegge javno ih je podijelio sa svima.

Tako je kritizirao svoju kompaniju za koju je rekao da ne zna napraviti dobru platformu, a da je 'Google+ najbolji primjer (Googleove) nesposobnosti razumijevanja platformi – počevši od šefova ove kompanije pa do zaposlenika na malim pozicijama'.

Yegge je rekao da je Google+ 'pathetic afterthought', odnosno 'rezultat kratkoročnog razmišljanja koji počiva ne netočnoj misli da je Facebook uspješan samo zato što su dizajnirali dobar proizvod'.

Dodaje da Facebook nije uspješan samo zbog toga, već zato što korisnicima omogućava brojne oblike zabave i sadržaja – netko će igrati FarmVille i slične igre, drugi će većinom komunicirati s prijateljima, pratiti poznate osobe ili portale, uploadati fotografije i slično – uglavnom, ima za svakoga po nešto.

Također, dodao je da je još jedna Googleova pogreška što pokušavaju predvidjeti što ljudi žele i zatim im to dati – upravo je po tim stvarima bio poznat Steve Jobs, a Yegge je zbog toga dodao: 'We don't have a Steve Jobs here. I'm sorry, but we don't'.

Kada je shvatio da je pogriješio obavijestio je PR tim u Googleu koji ga je navodno podržao. Iako od njega nisu tražili da tu objavu ukloni, on je to napravio jer je, kako je objasnio, ipak riječ o privatnoj objavi namijenjenoj njegovim kolegama.

Nakon navedenih problema s kojima se ova kompanija suočila u zadnje vrijeme, Googleu je najmanje trebala javna kritika vlastitih zaposlenika.

 

Povezane teme