Buzz zašao u carstvo Twitera i Facebooka

Google je postao 'društven'

Slika nije dostupna
Google je pokrenuo novu društvenu mrežu Buzz, koja omogućava korisnicima ažuriranje, dijeljenje sadržaja te ostavljanje komentara na postove svojih prijatelja. S nekim opcijama karakterističnim za Twitter, Buzz očito želi parirati Facebooku, koji ima gotovo 400 milijuna registriranih korisnika.

Cilj ove društvene mreže je pokušaj okupljanja korisnika Gmaila, kojih trenutno ima oko 170 milijuna, ali i privlačenje drugih korisnika širom svijeta.

'Buzz je drugačiji i ima mnogo zanimljivih sadržaja. Praktičan je za korištenje putem mobitela. Međutim, postavlja se pitanje hoće li biti dovoljno privlačan za korisnike drugih društvenih mreža, kao što su Twitter ili Facebook', rekao je stručnjak za tehnologiju Rory Cellan-Jones.

Buzz je direktno ugrađen u Gmail. Korisnici će moći postavljati privatne i javne sadržaje i ažuriranja, označene kao 'buzz', te preuzimati sadržaje s ostalih stranica, kao što su Twitter, Flickr i YouTube.

Poruke na Buzzu su direktno uvrštene u privatni Gmail sandučić za poštu, a privatna ažuriranja se automatski dodaju na profil stranicu korisnika.

U Buzz su ugrađeni elementi Twittera, kao što je mogućnost 'praćenja' ljudi s kojima se dijele isti sadržaji, te se, kao na Facebooku, korisnici mogu izjasniti sviđa li im se neki sadržaj ili ne.

Integrirana je i platforma za mobitele, odnosno može se koristiti i mobilna aplikacija Buzza koja radi na principu operativnog sustava Android.

Javna ažuriranja će biti dodana u poslovni direktorij Google Places, gdje će se moći pretraživati restorani, kazališta i ostali sadržaji.

Google je 2004. godine prvi put pokrenuo društvenu mrežu Orkut, koja je bila iznimno popularna u Brazilu i Indiji. Međutim, u drugim krajevima svijeta nije mogla opstati zbog ogromne pomame za Facebookom, koji je pokrenut iste godine.