Njihov smion potez, ili bolje rečeno riskiranje, kako bi se povećao broj njihovih korisnika, mogao bi još jednom promijeniti način na koji ljudi koriste internet. Radi se o Google Instantu, koji je jučer predstavljen javnosti i koji umjesto da traži pojam nakon unosa, on predviđa koji pojam korisnik želi pronaći već prilikom njegovog unošenja u tražilicu.
>> Google vs. Facebook: Tko ima luđu redakciju?
Google zapravo želi navesti korisnike da proces pretraživanja vide kao onaj u kojem se njihovi upiti konstantno obrađuju, bez pravog traženja pojma njegovim unošenjem, pritiskom tipke i traženjem ponuđenih rezultata.
Google igra na na kartu instant komunikacije, u kojoj se ovim novim dodatkom u njihovoj tražilici pojmovi i događaji pojavljuju prilikom utipkavanja i odmah po unošenju na, recimo, Twitter ili slične internetske servise koji funkcioniraju u realnom vremenu.
Isprva bi nov način pretraživanja mogao zbuniti korisnike, no ukoliko postane popularan među korisnicima, konkurencija bi mogla imati ozbiljnih problema, jer se ta inovacija ne može duplicirati u samo nekoliko tjedana ili čak mjeseci, što je dovoljno vremena da se Google znatno udalji od konkurencije u novom dobu internet pretrage. Čini se kako je Google ponovno 'izumio' tražilicu, a činjenica je kako unatoč nastojanjima konkurencije da ga sruši sa trona, Google i dalje ostaje jedini sinonim za internet pretraživanje.