Znanstvenici sa Sveučilišta Miami dokazali su povezanost pretrage na Google i količine trgovanja pojedinim dionicama. 'Ukoliko je naziv jedne kompanije jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, sljedeći tjedan će se dionicama te tvrtke puno više trgovati nego onim dionicama čija tvrtka nije tražena na internetu', objavio je voditelj istraživanja Neil Johnson, a donio internetski portal Science Mag.
>> 'Google nas čini sve glupljima'
>> Google je postao 'društven'
Ovakvi rezultati mogli bi mnoge natjerati da se služe upravo Googleom kako bi trgovali dionicama. Međutim, istraživači ne preporučuju takvo što. 'Istraživanje je pokazalo kako je trgovanje dionicama i broj pretrage na Googleu povezano, no ne postoji nikakva povezanost između interneta i cijene dionica. One se ipak kreiraju prema svojim zakonima tržišta. Naši rezultati mogu donijeti podatak kojim će se dionicama trgovati, a hoće li njihova cijena rasti ili padati, ne ovisi o ovim podacima', istaknuo je Johnson.
No, ukoliko se za sada ne mogu predvidjeti cijene dionica, u budućnosti bi se to moglo dogoditi. Znanstvenici predviđaju kako bi se dosta toga o svjetskom gospodarstvu moglo saznati suradnjom znanstvenika i informatičara. 'Preko interneta može se puno toga saznati o ponudi i potražnji. U budućnosti se treba dogoditi puno veća suradnja kako bi se moglo govoriti i o kreiranju cijena, ali i predvidjeti gospodarstvene krize popu trenutačne', zaključio je Johnson.