Nema krize u zabavnoj industriji

Fitness igre najnoviji su hit među kompjuterašima

Slika nije dostupna
Krize u industriji videoigara nema, zarada najvećih proizvođača igara mjeri se milijardama dolara. Dok oni ponosno trljaju ruke, zadovoljni su i igrači, jer u raznolikoj ponudi svatko može naći nešto za sebe. Zahvaljujući tehnologiji, igrači više nisu pasivni, a najveći hit su fitness igre.

U industriji video igrica štošta se promijenilo otkad je prije 25 godina svijet poludio za Tetrisom. Osim idealne kombinacije slike i zvuka, današnje igrice uključuju i sve veću interakciju među igračima. Sve popularnije su i fitness igre u kojima se igrač osim u virtualnom kreće i u stvarno svijetu. Dob više nije važna, nađe se tu ponešto za svakog.

'Interaktivni način zabave je nešto s čim su današnji mladi roditelji odrasli i njihova djeca uspješno se služe igraćim konzolama već u dobi od dvije godine. To utječe na potpuno drugi način njihova razvoja, načina na koji prolaze onaj krug igranja s igračkama i interakcije s roditeljima', rekao je Joseph Olin, Predsjednik Akademije interaktivne umjetnosti i znanosti.

Nema područja koje nije obrađeno

Nema područja koje u igricama nije obrađeno, od hit filmova poput Harryja Pottera, raznih sportova, pa do sviranja u bendu. Osim Paula McCartneya i Ringa Stara, novosti u svijetu igara nije propustio ni najpopularniji redatelj znanstvene fantastike, Steven Spielberg.

Dok svjetsku ekonomiju trese kriza, situacija u zabavnoj industriji je i više nego dobra. Ovogodišnja zarada od prodaje igrica procjenjuje se na vrtoglavih 98 milijardi dolara. Rimsko doba davno je prošlo, no želja ljudi za kruhom i igrama, čini se, nikada neće.