Da bi to proslavili, pokrenut je Freerice, inicijativa socijalno
osviještenih ljudi u Mozilli koji su iskoristili povećani publicitet
svoje stranice da pozovu posjetitelje da usmjere svoje Firefoxe na stranicu Freerice.com te da pokušaju svojim poznavanjem engleskog jezika osigurati što veću donaciju riže gladnima u svijetu.
Mozilla je postavila cilj da u toku dana posjetitelji osiguraju preko 500 milijuna zrna riže za gladne.
Petsto milijuna preuzimanja pretraživača je veliki uspjeh, iako je po tržišnom udjelu Firefox još iza Internet Explorera.
Prema istraživanju kompanije Xiti, Firefox preuzima korisnike Explorera i korišten je za 28 posto europskog tržišta, što je 0,7 posto više u odnosu na studeni 2007. i 5 posto više nego u prosincu 2006.
Istovremeno Internet Explorer je ponešto izgubio: Microsoft je s 66,9 posto korisnika krajem 2006. pao na 66,1 posto krajem 2007.
Iako se broj korisnika Firefoxa na svim svjetskim tržištima povećava, uglavnom na račun Microsoftovog Internet Explorera, u Francuskoj i Španjolskoj Firefox se manje koristi nego drugdje u Europi.