Prilikom predstavljanja opcije video razgovora na Facebooku, Mark Zuckerberg govorio je o tome kako ova društvena mreža ulazi u novo razdoblje – više neće biti toliko važan broj korisnika (koji je već premašio 750 milijuna), već nove usluge i aplikacije koje će proširiti trenutne mogućnosti Facebooka.
Također, Zuckerberg je tada rekao da ulazimo u 'sezonu lansiranja novih proizvoda', a s obzirom na dotadašnje glasine, novinari na internetskim stranicama i IT blogovima zaključili su da će ti novi proizvodi biti aplikacija za iPad i servis za razmjenu fotografija namijenjen korisnicima iPhonea.
No, čini se da Facebook planira nešto puno veće – glazbeni servis. O Facebook Musicu već se pisalo tijekom svibnja, ali je s vremenom ta glasina stavljena u drugi plan da bi je sada ponovno aktivirao bloger Jeff Rose.
On je, proučavajući JAR datoteku koja je potrebna za pokretanje opcije video poziva naišao i na kod koji se može iskoristiti za instaliranje još jedne aplikacije – com.facebook.vibes s kratkim opisom 'MusicDownloadDialog'.
Prijašnje informacije oko Facebookova glazbenog servisa (čini se kodnog imena Vibes) govorile su da će ova kompanija surađivati s glazbenim streaming servisom Spotify te će zajedno milijunima korisnika ove društvene mreže omogućiti uživanje u slušanju glazbe direktno s Facebookove stranice.
Također, ovaj će servis imati i 'društvenu komponentu' pa će prijatelji drugim korisnicima moći preporučivati pjesme te pregledavati njihove preporuke, playliste i najpopularnije stvari i albume koje slušaju. Iako nije poznato na kojem će principu ovaj servis raditi, vjerojatno je da će se određena količina glazbe moći slušati besplatno, a za neograničenu količinu bit će potrebna pretplata.
S obzirom da je Spotify dostupan samo u malom broju zemalja, vjerojatno je da će ista stvar biti i s Facebook Musicom pa ćemo tako mi u Hrvatskoj najvjerojatnije ostati uskraćeni za opciju, kao što smo uskraćeni za mogućnost skidanja glazbe i filmova putem iTunesa.
Zuckerberg sigurno neće stati na video razgovorima i glazbenom servisu te su njegovi planovi za Facebook puno veći – on želi da mi putem njegove društvene mreže komuniciramo s prijateljima (tekstualno, glasovno i putem video poziva), želi da razmjenjujemo linkove, fotografije, slušamo glazbu, igramo igre, a vjerojatno u budućnosti možemo očekivati i nekakav video servis (Warner Bros već je najavio mogućnost stremanja filmova).
Ukratko, želi da većinu stvari koje danas radimo na internetu obavljamo upravo putem Facebooka, čime bi se dodatno povećao broj korisnika te bi se uvelike povećalo vrijeme koje provodimo na društvenoj mreži – sve bi to rezultiralo s većim brojem reklama i, na kraju, većom zaradom za Facebook.