Testiranje u pet gradova

Facebook kreće s opcijom Deals: Prijavite gdje se nalazite

Slika nije dostupna
Facebook je počeo pratiti dnevnu kupovinu svojih korisnika koji se lociraju kada su na određenom prodajnom ili ugostiteljskom mjestu te temeljem toga imaju pravo na razne pogodnosti.

Tako će moći uštedjeti novac, razmjenjivati informacije o kvaliteti proizvoda i usluzi te ih podijeliti svim prijateljima, piše Latimes. Nova usluga posebno je korisna kada se nađete u novom gradu te ne znate kamo bi otišli na ručak ili kupili što vam je potrebno.

Popularna socijalna mreža, koju koristi više od 600 milijuna ljudi diljem svijeta, počela je testirati svoju opciju Deals u pet gradova. Poduzetnici i ugostitelji korisnicima Facebooka koji upišu da se nalaze baš u njihovom lokalu, daju određene popuste. Facebook prodaju za početak prati u Atlanti, San Franciscu, san Diegu, Dallasu i Austinu.

>> 10 najčešćih Facebook prijevara!

Nadaju se kako će s vremenom sve više ljudi biti zainteresirano za uključivanje u posao te tako dodatno proširiti mrežu korisnika Facebooka kojim socijalna mreža neće biti samo izvor zabave već način uštede novca i vremena.

 

Povezane teme