Glavna vijest na sinoćnjoj Facebookovoj konferenciji svakako je bilo predstavljanje Timelinea i novog načina dijeljenja sadržaja s prijateljima putem 'društvenijih' aplikacija, no saznali smo i još dvije zanimljive informacije vezane uz broj korisnika ove društvene mreže.
Samu konferenciju otvorio je glumac i komičar Andy Samberg s nekoliko manje-više smiješnih skečeva pa je tako, predstavivši se kao Zuckerberg, rekao da više uopće nije važno koliko Facebook ima korisnika – ali je dodao da ih ima više od 800 milijuna.
Podsjetimo, na posljednjoj konferenciji prije više od dva mjeseca šef ove kompanije rekao je da je broj korisnika dosegao 750 milijuna tako da je u ovo kratko vrijeme Facebooku pristupilo više od 50 milijuna novih korisnika. Kada se Zuckerberg pojavio na bini, podijelio je još jednu brojku s nazočnima, na koju je 'posebno ponosan', a to je da je u jednom danu prošlog tjedna na Facebooku bilo više od 500 milijuna korisnika, što je uistinu impresivna brojka.
Na internetu u posljednje vrijeme čitamo kako su sva poboljšanja koja je Facebook predstavio odgovor na Googleovu društvenu mrežu koju su mnogi korisnici pohvalili zbog organizacije u krugove i naprednih opcija poput Hangouta i Huddlea, a mnogi su je označili i kao prvog pravog konkurenta Facebooku.
S obzirom na više od 800 milijuna korisnika koliko sada broji Zuckerbergova mreža, teško je zamisliti da bi je Google+ sada zaista mogao ugroziti, no za godinu-dvije stvari bi se mogle promijeniti.
Tome u prilog govori i nova statistika vezana uz broj korisnika Googleove društvene mreže prema kojoj ta brojka iznosi 43,4 milijuna. Ovdje treba napomenuti da je riječ o neslužbenim brojkama koje je objavio Paul Allen, no prema onome što možemo pročitati na internetu, njegova su predviđanja do sada većinom bila ispravna.
No, i bez Allenove statistike jasno nam je da će Google+ uskoro premašiti brojku od 50 milijuna korisnika jer od prije par dana za njegovo korištenje više nije potrebna pozivnica, već mu može pristupiti tko god želi.
Kroz sljedećih nekoliko mjeseci, osim porasta broja korisnika Googlea+, bit će zanimljivo pratiti koliko će korisnika nakon otvaranja profila nastaviti koristiti ovu društvenu mrežu te hoće li dio korisnika napustiti Facebook i sve svoje online društvene aktivnosti prebaciti na Googleovu mrežu.