Već nekoliko godina, određena kina u svijetu koriste kamere, hvataju posjetitelje koji u dvoranu unose kamere kako bi snimali film koji gledaju, prateći infracrveni signal tih kamera. Neki smatraju da je to traćenje dobre tehnologije u malo korisne svrhe, dok marketinški potencijal tih kamera ostaje nedirnut.
>> Pornografi tuže vlastite konzumente
Aralia Systems, britanska tvrtka, dobila je sredstva u visini od 350 tisuća dolara, kako bi isti sustav koristila za prikupljanje podataka promatranjem kino gledatelja. Kamere bi gledateljstvo trebale osvijetliti infracrvenim zrakama i napraviti 3D stereoskopsku sliku auditorija. Koristeći tehnologiju prepoznavanja izraza lica, znati će u kojem smjeru gledate, je li se dosađujete, ili ste iznenađeni te čak jeste li u kinu došli sami, ili s nekim.
Oglašivači bi iste podatke koristili kako bi vidjeli je li njihova reklama prolazi kod publike, ili ne te da li ju je potrebno dorađivati, ili mijenjati, piše popsci.com. Istu tehnologiju mogli bi koristiti i filmski studiji, koji bi puštanjem trailera mogli direktno otkriti reakciju publike. Time mogu slobodno preskočiti propitivanja i raznorazne ankete. Stoga, obratite pažnju kad idući put gledate predstavu u kinu, jer nikad ne znate tko vas gleda i zašto.