Pročitajte neke od njegovih najpoznatijih citata te pogledajte jedan od njegovih legendarnih govora koje je 2005. održao studentima Stanforda
'Ništa mi ne znači biti najbogatiji čovjek na groblju. Otići na spavanje svaku večer znajući da smo napravili nešto fantastično, to je ono što mi nešto znači'
- iz intervjua za Wall Street Journal 1993
'Saznanje da ću uskoro biti mrtav najvažnije je oruđe koje mi je pomoglo da donesem velike odluke u životu. Zato što skoro sve – sva očekivanja, sav ponos, sav strah hoću li se osramotiti i strah od neuspjeha – sve to nestaje kada se suočimo sa smrću te nam ostaje samo ono što je zaista važno. Saznanje o smrti najbolji je način na koji ja izbjegavam upasti u zamku razmišljanja da imam što izgubiti. Nema razloga da ne slijediti vaše srce'
- iz govora na Stanfordu, 2005.
'To je jedna od mojih mantri – fokus i jednostavnost. Jednostavno nekad može biti teže nego složeno: Morate naporno raditi kako biste čisto razmišljali i učinili to jednostavnim. Na kraju se to ipak ispati jer, jednom kad dođete tamo, možete pomicati planine'
- iz intervjua za BusinessWeek iz 1998.
'U ovom poslu ne možete prevariti ljude. Proizvodi govore sami za sebe'
- iz intervjua za Playboy 1985.
'Dizajn nije samo onako kako izgleda. Dizajn je i kako radi'
- o iPodu u razgovoru za NY Times, 2003.
'Ako to još nisi našao, nastaviti tražiti. Nemoj se smiriti. Kao i sve što je vezano sa srcem, znat ćeš kada si to našao'.
- iz govora na Stanfordu, 2005.
'Morate vjerovati u nešto – vaš osjećaj, sudbinu, karmu, bilo što. Ovaj me pristup nikad nije iznevjerio i zaslužan je za sve razlike u mom životu'
- iz govora na Stanfordu, 2005.
'Velike stvari u biznisu nikad nisu zasluga samo jedne osobe, već grupe ljudi'
- iz intervjua za 60 Minutes, 2003.
'Najveći razlog zbog koje će većina ljudi kupiti računalo za kućnu uporabu bit će povezivanje u veliku komunikacijsku mrežu. Sada smo tek u početnom stadiju nečeg velikog i nevjerojatnog za većinu ljudi – nevjerojatnog kao telefon'.
- iz intervjua za Playboy 1985.
'Možete pitati klijente što žele i pokušati im to dati. Do trenutka kad to napravite, oni će već htjeti nešto novo'
- iz intervjua za Inc magazin 1989.
'Doista je teško raditi proizvode namijenjene fokus grupama. Često ljudi niti ne znaju što žele, dok im ne pokažeš'
- iz intervjua za BusinessWeek
'Moj seksualni život je prilično dobar ovih dana, Walt. Kakav je tvoj?'
- Jobsov odgovor na pitanje Walt Mossberga osjeća li se izdanim od strane Googlea (lipanj, 2010.)