Dok korisnici pametnih telefona koji rade na Androidu iščekuju da foto aplikacija Instagram stigne i na njihovu platformu, jedna je kineska kompanija iskoristila ovu situaciju sa svojom Camera360 aplikacijom koja bi trebala zadovoljiti sve mobilne fotografe koji koriste Googleovu platformu.
Kolika je popularnost Camere360 dovoljno govori podatak da je broj njenih korisnika u dvanaest mjeseci od lansiranja premašio šest milijuna, dok je npr. broj korisnika Instagrama na iPhoneu oko 4,25 milijuna.
Camera360, koju je dizajnirala kompanija PinGuo Digital Entertainment, korisnicima pruža slične opcije kao i Instagram te im omogućava uređivanje fotografija, dodavanje raznih filtara i efekata te njihovo dijeljenje s prijateljima.
S obzirom na ovakav uspjeh i veliki broj korisnika na Androidu, u pripremi je i Camera360 aplikacija za iPhone koja bi trebala donijeti nove opcije i mogućnosti mobilnim fotografima poput brzog kontinuiranog fotografiranja, korištenja multi-kamera i drugih.
S obzirom na popularnost i sve veći broj korisnika ove aplikacije kao i činjenicu da je uskoro možemo očekivati i na iOS uređajima, ekipa koja stoji iza Instagrama mogla bi požuriti s predstavljanjem svoje Android aplikacije.
Tek ćemo onda – kada obje aplikacije budu dostupne na iOS-u i Androidu moći vidjeti koja je popularnija, a njihova borba za naklonost korisnika u budućnosti bi trebala dovesti i do predstavljanja novih i zanimljivijih opcija, od čega će ponajviše profitirati korisnici, tj. mobilni fotografi.